INFORMACIJA ZA ARANŽMANE
NA LETOVIMA AIR SERBIA na 10 NOĆENJA/11 DANA:
Turističke vize
su BESPLATNE za državljane Republike Srbije
za boravak do 30 aprila 2021.
Vlada Republike Egipta je
uvela obavezan PCR test za sve polaske od 1. septembra
POLASCI: 20.jun, 30.jun, 10.jul, 20.jul, 31.jul, 11.avg, 21.avg, 01.sep, 11.sep, 21.sep.
Program
putovanja - 11 dana / 10 noćenja:
1. dan Beograd - Šarm El Šeik
Okupljanje
na aerodromu na šalteru prijavljivanja
za let, dva i po sata pre leta. Let za Šarm El Šeik direktnim čarter letom avio kompanije Air
Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog
hotela.
Smeštaj, noćenje.
2 - 10. dan Šarm El Šeik
Slobodno
vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11. dan Šarm El Šeik - Beograd
Slobodno
vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.
Program
putovanja - 12 dana / 11 noćenja:
1. dan Beograd - Šarm El Šeik
Okupljanje
na aerodromu na šalteru prijavljivanja
za let, dva i po sata pre leta. Let za Šarm El Šeik direktnim čarter letom avio kompanije Air
Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog
hotela.
Smeštaj, noćenje.
2 - 11. dan Šarm El Šeik
Slobodno
vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
12. dan Šarm El Šeik - Beograd
Slobodno
vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.
CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz direktim čarter letom Air
Serbia Beograd - Šarm El Šeik - Beograd.
- aerodromske
takse 51.40€ (Beograd 21.42€, Šarm El Šeik 29€, DCV taksa 0.98€), takse su
podložne promeni.
- YQ taksa 20€ po osobi, deca do 2 godine ne
plaćaju taksu. YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje je
avio kompanija i podložna je promeni do realizacije putovanja.
- transferi aerodrom - hotel - aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom
smštajnom objektu
- organizaciju putovanja i usluge
predstavnika
CENA NE
UKLJUČUJE:
- zdravstveno putno osiguranje
- osiguranje od otkaza ili prekida
turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti
od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim
poslovnicama ili putem telefona. Preporuka
agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
- fakultativni izleti
- obavezno putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid, okvirna
cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u
turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- egipatska viza 25$ po pasošu, plaća se
po sletanju na aerodrom Šarm el Šeik, pre pasoške kontrole
VAŽNA NAPOMENA:
Egipatska viza, u formi specijalnog pečata, je besplatna
za putnike koji ostaju sve vreme boravka u regiji Šarm el Šeika. SAMO putnici
koji planiraju duži boravak od 15 dana ili fakultativni izlet u Kairo plaćaju
vizu po sletanju u Šarm el Šeik 25 usd (šalter pre pasoške kontrole).
NAPOMENA:
Turističke vize
su BESPLATNE za državljane Republike Srbije
za boravak do 30 aprila 2021.
Važne opšte napomene:
Pre polaska na put potrebno
je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih
poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju
tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura
prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature
putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta
kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u
obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za
zemlje tranzita.
USLOVI
PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije
nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema
srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i
usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA - prilikom
rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije
15 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa
Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE - bez kamate,
kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata
akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6
mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa.
Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA - uplata na
račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa firmama
sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM - sa izdatim
predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
AVIONSKI PREVOZ I
PRTLJAG:
Agencija
Odeon World Travel ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia
(Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta.
Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem
telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni
prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg
predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili
gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi
putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od
otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon
World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu
osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana
putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju
nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i
pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog
putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu
zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije
informiše o proceduri aktiviranja iste.
Posebne napomene u vezi sa putovanjima
tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta
pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji
žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise
putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih
standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko
50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope,
Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.
Uz doplatu, osiguranje pokriva:
- troškove
neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u
slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze
infekcije virusom Covid 19;
- troškove
lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
- troškove
bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;
- troškove
repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
Za više informacija molimo pratite
LINK
ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.
VIZE I PUTNA DOKUMENTA:
Viza za Egipat za državljane RS je potrebna.
Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog
roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju
imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku
granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih
isprava. Pasoš mora biti važnosti
minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi
su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja
kroz koje prolaze.
CENE ZA DECU: Važe samo uz
dve punoplatežne osobe
- Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo
iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske
usluge osim sopstvenog kreveta.
- Dete koje
ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto
standardnog kreveta ima pomoćni.
Prilikom prijavljivanja imena putnika za
aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu.
Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno
prijavljenih podataka putnika.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je
posle 14.00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost želi da
zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam
plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena
je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne
mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u
slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka
zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši
isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni
hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga
koja je naplaćena.
NAPOMENA:
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela
trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne
snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog
stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja
gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom
aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE -
SVE UKLJUČENO -
Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela
raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem
broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na
rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.
KLIMA UREĐAJ:
Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
TRANSFERI OD/DO
AERODROMA Po
dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World
Travel će vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi
prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom
prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno
istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte
predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog
vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i
platite račune.
TRANSFERI:
Po dolasku na
aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas
sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza
putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za
privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama
turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.
O vremenu
povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji.
Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom
transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije
na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre
zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
je obavezan da dočeka i isprati putnike i
obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi
dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći
(usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog
drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info
sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve
incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim
organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam
pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator
fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove
i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta
ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet
reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta
informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama
prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj
higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske
zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti
zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave
gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i
unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima
smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze
se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u
godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju
pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su
promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu
garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju
zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA
REALIZACIJU PROGRAMA JE 120.
Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće
realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI
AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj
celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA,
INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i
obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA
ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA
PUTOVANJA.
Cenovnik br. 1 od 05.03.2020.
OTP br.
469/2020 od 09.12.2020.god, kategorija licence A25
Garancija
putovanja broj 2700633, važi od 01.10.2020. god.
Odeon
World Travel d.o.o.
Kneza Miloša
br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02
25
Beogradska br.
71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30