INFORMACIJA ZA ARANŽMANE NA LETOVIMA AIR CAIRO
6 NOĆENJA/8 DANA, 9 NOĆENJA/11 DANA, 11 NOĆENJA/13
DANA i 13 NOĆENJA/15 DANA:
Program
putovanja - 6 i 13 NOĆENJA/8 i 15 DANA, polasci SUBOTOM:
1.dan Beograd - Hurgada
Okupljanje na aerodromu na šalteru
prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Direktan let Air Cairo SM 388 za
Hurgadu u 05.30h. Predviđeno sletanje u Hurgadu oko 09.50h. Transfer do hotela.
Smeštaj, noćenje.
2 – 6/13.dan Hurgada
Slobodno
vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
7 –14.dan Hurgada
Napuštanje
soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12.00h. U slučaju potrebe za
produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti
od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do
polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima.
8 –15.dan Hurgada - Beograd
Predviđeno
poletanje aviona za Beograd SM 387 u 02.00h. Sletanje u Beograd predviđeno u
04.30h.
Program putovanja - 10 NOĆENJA / 12 DANA, POLASCI
SREDOM i NEDELJOM:
1.dan Beograd - Hurgada
Okupljanje na aerodromu na šalteru prijavljivanja za let, dva i po sata pre leta. Direktan let Air Cairo SM 388 za Hurgadu u 05.30h sredom. Predviđeno sletanje u Hurgadu oko 09.50h. Transfer do hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 10.dan Hurgada
Slobodno
vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11.dan Hurgada
Napuštanje
soba po hotelskim pravilima, najkasnije do 12.00h. U slučaju potrebe za
produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge ishrane i pića a u zavisnosti
od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme do
polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim časovima.
12.dan Hurgada - Beograd
Predviđeno
poletanje aviona za Beograd SM 387 u 02.05h. Sletanje u Beograd predviđeno u 04.30h
sredom
CENA UKLJUČUJE:
-
avionski prevoz na redovnoj liniji avio kompanije Air Cairo, Beograd - Hurgada
- Beograd
- aerodromske takse 76€
- takse
su podložne promeni. YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje
je avio kompanija i podložna je promeni do realizacije putovanja.
- deca do 2 godine plaćaju deo avionske karte u
iznosu od 50€ (nemaju sedište u avionu i u transferu, niti krevet u hotelu)
-
transferi aerodrom - hotel - aerodrom
-
rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
-
organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
- zdravstveno putno osiguranje
- Svaki
putnik je u obavezi da poseduje vazeću polisu putnog zdravstvenog osiguranja sa
pokrićem Covid-19.
- putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid. Sve dodate
informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Potrebne
informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe
vrste osiguranja.
-
fakultativne izlete
-
egipatsku vizu 25$ po pasošu. Putnici sa srpskim pasošima mogu
platiti vizu po sletanju na
aerodrom Hurgada, pre pasoške kontrole (25$ po pasošu) ili je samostalno pribaviti u ambasadi Egipta u Beogradu,
minimum dve nedelje pred putovanje (12$ po pasošu). Potrebna dokumentacija za
izdavanje vize u Egiptu: pasoš koji je važeći najmanje 6 meseci duže od datuma
povratka sa putovanja i ima dve slobodne stranice, dve fotografije kao za pasoš
(na svetloj pozadini), vaučer i rezervacija avio karte (izdaje agencija na
zahtev putnika).
PROMENA REZERVACIJE
Svaka promena
rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U
pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije
je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 RSD po rezervaciji.
VAŽNE
OPŠTE NAPOMENE:
Pre polaska na put
potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva
spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju
tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura
prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature
putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta
kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u
obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za
zemlje tranzita.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su
izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja).
Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U
slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja
cena za neplaćeni deo aranžmana.
1.
UPLATA DO POLASKA -
prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak
najkasnije 21 dana pre polaska.
2.
PLATNIM KARTICAMA - Visa,
Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3.
PLAĆANJE NA RATE - bez
kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih
rata).
4.
UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA - uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije,
ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati
organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu.
Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO
RAČUNA -
uplata na račun Odeon World Travel-a.
6.
ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa
firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7.
TURISTIČKIM KREDITOM - sa
izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u
banci.
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija
Odeon World Travel ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia
(Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta.
Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem
telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni
prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg
predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili
gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
VAŽNA NAPOMENA U VEZI SA REDOM
LETENJA AVIO KOMPANIJE AIR CAIRO:
Vreme poletenja
i sletenja navedeno u Programu putovanja je informativnog karaktera i zvanično
je u trenutku objavljivanja programa i cenovnika. Vremena letova su podložna
promeni i ne mogu biti predmet žalbe. O eventualnim izmenama ugovorene satnice
od strane avio kompanije Air Cairo, putnici ce biti naknadno obavesteni.
OSIGURANJE:
Prodavac
na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno
osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema
uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je,
uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u
slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i
bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja,
u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće
svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko
putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja,
molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja
iste.
Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom
pandemije Covid 19:
Putno
zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti
prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge
kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili
paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom
putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo
osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i
obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj
Federaciji.
Uz
doplatu, osiguranje pokriva:
- troškove neophodnih medicinskih pregleda
ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma
infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
- troškove lekova u vanbolničnom
lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
- troškove bolničkog lečenja u skladu
sa uslovima;
- troškove repatrijacije do 5000 EUR u
skladu sa uslovima.
Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.
VIZE I PUTNA DOKUMENTA:
Viza za
Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog
roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili
ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu
saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja
mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne
ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš
mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180
dana nakon povratka).
Putnici
koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom
zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.
CENE ZA DECU
Važe
samo uz dve punoplatežne osobe
- Dete
koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u
transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.
- Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve
usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.
Prilikom
prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja
deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati
troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
SMEŠTAJ:
U
najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14.00h, a iste se napuštaju
najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da
izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim
putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj
se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za
eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih
večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti
paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni
zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da
garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
NAPOMENA:
Postoji
mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih
okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu
ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost
da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija,
što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića
u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO - Molimo da se o detaljnom konceptu
all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na
rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što
može značajno uticati na komfor u sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi
od sezone i poslovne politike hotela.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: Po dolasku na aerodrom odabrane
destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti
na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela.
Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme
povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija
nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji
hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa)
proverite sva putna dokumenta i platite račune.
TRANSFERI:
Po
dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World
Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do
rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici
koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se
informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem
telefona.
O
vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na
destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko
informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se
obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji
smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK
AGENCIJE
je
obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se
dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih
izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno
ili svakodnevno prisustvo).
NAPOMENA:
U
slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da
o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana
boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča,
saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator
putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i
nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETE:
Organizator
fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove
i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta
ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet
reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta
informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU
PROGRAMA JE 120.
Ukoliko
broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA
REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U
slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa
uplaćenog avansa.
Molimo
putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE
PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne
strane.
KRAJNJI
ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA
PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik br. 3 od 28.10.2022.
OTP br.
114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od 01.10.2022. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza
Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11
366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381
11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
www.odeontravel.rs