PALOMA OCEANA RESORT
OPIS

Lokacija: Hotelski kompleks Paloma Oceana Resort nalazi se u regiji Kumkoj, na privatnoj peščanoj plaži, na kojoj se ležaljke, suncobrani i peškiri koriste bez doplate. Zbog veličine hotelskog kompleksa, koji se nalazi u prelepom vrtu, neke sobe od plaže su udaljene oko 300 m do koje se lako stiže kroz uređeni vrt hotela. Od centra Sidea udaljen je 5 km, a od aerodroma Antalija 65 km. Zbog izuzetnih sadržaja Paloma Oceana hotel pruža mogućnost za savršen odmor za podorice u regiji Side.


Sobe: Hotel Paloma Oceana modernog dizajna i enterijera, u svom sastavu ima 482 smeštajne jedinice rapoređene u više zgrada, između kojih se prostire prelepo uređen vrt. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel na raspolaganju su standard, deluxe i porodične sobe. Standard sobe u bungalovima su veličine 30 m², imaju bračni ili dva single ležaja, pomoćni ležaj je sofa na razvlačenje ili klasičan pomoćni ležaj. Standard sobe u glavnoj zgardi su iste opremljenosti kao sobe u bungalovima, ali veće kvadrature – 40 m² sa pogledom na kopno ili more. Deluxe sobe nalaze se u glavnoj zgradi, veličine 40 m², bračni (king size) krevet i sofa,porodične suite sobe u glavnoj zgradi su veličine 65 m², dve sobe odvojene vratima, u jednoj bračni u drugoj 2 single ležaja, 2 kupatila, 1 balkon, porodične suite garden sobe su iste opremljenosti kao porodične suite sobe u glavnoj zgradi samo su malo manje veličine 60 m², porodične connecting sobe su dve sobe odvojene vratima, u jednoj bračni u drugoj 2 single ležaja, 2 kupatila, nalaze se u garden delu. Sve smeštajne jedinice su moderno opremljene, svaka ima kupatilo (tuš/wc), fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, Wi-Fi, mini bar (voda, sokovi i pivo se dopunjuju svaki dan), ketler sa setom za čaj i kafu, balkon ili terasu.


Hotelski sadržaj: U sastavu Paloma Oceana hotela nalazi se više restorana i barova. Lanac Paloma hotela je čuven po organskoj hrani koja se poslužuje tokom pansionskih obroka. Naime, lanac poseduje svoje plantaže voća i povrća, te se proizvodnja odvija u istoj kući. Takođe, specifičnost su i pekarski proizvodi koji se proizvode na dan kada se poslužuju u samom hotelu. Može se reći da je kuhinja Paloma hotela jedna od najkvalitetnijih u Turskoj. Osim pansionskog restorana, gostima su na raspolaganju 5 a la carte restorana mediteranske, azijske, turske, internacionalne kuhinje kao i grill a la carte restoran. Od ostalih sadržaja gostima su na raspolaganju 8 barova i shisha lounge. Neki od barova služe pića tokom čitavog dana i noći. U svim restoranima i Piano baru gosti Paloma Oceana hotela mogu uživati u organskom vinu proizvedenom od grožđa sa njihovih plantaža. Od dodatnih usluga koje se doplaćuju gostima hotela Paloma Oceana na raspolaganju su usluge frizera, servis za pranje i sušenje veša, rent a car, internet cafe, razne prodavnice kao i usluge doktora i usluge čuvanja dece.


Sport i zabava: U sastavu Paloma Oceana hotela nalaze 2 spoljašnja bazena za odrasle, 2 dečija bazena i jedan bazen sa toboganima. Za goste Paloma Oceana hotela dva puta dnevno organizovan je prevoz do aqua parka Palomaqua, velikog, novog i modernog aqua parka koji sadrži mnoštvo toboana kako za odrasle tako i za decu. U ponudi hotela je i spa centar, koji može odgovoriti na potrebe najzahtevnijih gostiju, koji sadrži unutrašnji bazen, tursko kupatilo, saunu, kao i prostorije za različite vrste masaža i mnogobrojne kozmetičke tretmane. Ljubitelji aktivnog odmora mogu koristiti fitnes centar, igrati stoni tenis, pikado, boćanje ili odbojku na plaži. Uz iskusne trenere gosti hotela mogu učestvovati u vođenim treninzima aerobika, joge i pilatesa. Na plaži uz doplatu gosti mogu uživati u raznim sportovima na vodi. Najmlađim gostima Paloma Oceana hotel pristupa sa posebnom pažnjom. Pored mini kluba i dečijeg igrališta, Paloma Oceana hotel ima i program za tinejdžere uzrasta 13 do 16 godina sa Play Station i Xbox Motion konzolama, bilijarom, stonim tenisom i stonim fudbalom. Najmlađim gostima na raspolaganju su još mini disko i bioskop. Od zabavnih aktivnosti Paloma Oceana hotel ima dnevnu i večernju animaciju za decu i odrasle, sa bogatim programom.

Palomaqua - najveći aqua park u regiji Side! 


 

Peščana plaža
Privatna plaža
Akva park
Animacija
Animacija za decu
Dečije igralište
Dečiji meni
Menjačnica
Servis za pranje i peglanje
Usluga čuvanja dece
Usluge lekara
Vrtić
Wi Fi
Bazen sa toboganima
Spoljašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Bar na bazenu
Bar na plaži
Organska hrana
Restoran
Snek bar
Boćanje
Mini klub
Odbojka na pesku
Hotel Map Title
PROGRAM

INFORMACIJE ZA ARANŽMANE INDIVIDUALNIM AVIO PREVOZOM

Sve cene su iskazane dnevno po osobi u EUR za minimalan boravak od 3 noćenja, manji broj noćenja na upit.

Program putovanja:

Prvi dan

Dolazak i smeštaj u hotel posle 14:00h.

Drugi - pretposlednji dan

Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge.

Poslednji dan

Napuštanje hotela do 10:00h.

 

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- organizaciju putovanja

 

CENA NE UKLJUČUJE:

- usluge predstavnika na destinaciji

- putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.

- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona.

Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

- transfer aerodrom – hotel – aerodrome

TRANSFER aerodrom Antalija-hotel ili hotel-aerodrom Antalija, cena po vozilu, po pravcu do:

 

Taxi ili  Mini Van/Vito 1-5 mesta

Mini Sprinter 6 – 10 mesta

LARA

46€

58€

BELEK

58€

69€

KEMER

63€

75€

SIDE

75€

104€

VAŽNE NAPOMENE I INFORMACIJE O AVIO PREVOZU:

- Putovanje je osmišljeno za individualne putnike.

- Putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka, na osnovu čega se formira cena aranžmana - Informacije o ceni avio prevoza su dostupne u agenciji.

- Konačna cena zavisi od trenutne raspoloživosti u hotelu i na avio prevozu.

- U slučaju individualnog putovanja, u zavisnosti od potreba putnika, program može uključivati jednu ili više izabranih usluga koje nudi Organizator putovanja: smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge za izabrani broj noćenja, avio prevoz kod izabranog avio prevoznika, transfer aerodrom-hotel-aerodrom…)

- U slučaju otkaza rezervacije avio prevoza, primenjuje se otkazna politika avio kompanije.

 

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.

 

 

 

USLOVI PLAĆANJA

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:

Dozvoljena težina prtljaga zavisi od vrste karte koju putnik uzme. Tačne informacije dostupne u agenciji prilikom rezervisanja avio karata. U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

 

OSIGURANJE:   

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:

Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.

Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.

Uz doplatu, osiguranje pokriva:

- troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;

- troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;

- troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;

- troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.

Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

TRANSFERI:

Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, putnike koji rezervišu transfer čeka vozač sa kojim idu do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

 

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Važne opšte napomene:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2021-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 1 od 07.11.2021.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od 01.10.2022. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30