Program putovanja:1.dan Beograd – Antalija (Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer)
Sastanak grupe na aerodromu “Nikola Tesla” dva sata pre
leta. Let za Antaliju direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj,
noćenje.
2 – 7/10/11/14. dan Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i
fakultativne izlete. Noćenje.
8/11/12/15. dan Antalija – Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.
CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz na redovnoj liniji avio kompanije Air Serbia, Beograd - Antalija - Beograd
- aerodromske takse 37.4€ (Beograd 21.42€, Antalija 15€, DCV
taksa 0.98€), takse su podložne promeni.
-YQ taksu 10€ po osobi, deca do 2 godine ne plaćaju taksu.
YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje je avio kompanija i
podložna je promeni do realizacije putovanja.
- transfer aerodrom – hotel – aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
- uslugu ino-partnera
- organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
-obavezno putno zdravstveno osiguranje sa
pokricem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno. Sve dodate
informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- osiguranje od otkaza ili prekida
turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u
zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim
poslovnicama ili putem telefona. Preporuka
agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
USLOVI PLAĆANJA
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije
definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu
NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga,
organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro,
Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa
i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od
40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata,
koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju
svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon
World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane
Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove
plaćanja za pojedine ponude.
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija Odeon World Travel ima organizovane čarter letove
kompanijom Air Serbia (Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje
24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u
agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku,
dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju
pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju
oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj
aerodromskoj službi.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
Posebne napomene u
vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno osiguranje
kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid
19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se
mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja,
koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od
zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.
Uz doplatu, osiguranje pokriva:
-
troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog
lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi
hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
-
troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj
potvrđene infekcije;
-
troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;
-
troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa
uslovima.
Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte
najbližu poslovnicu.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju
sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.
Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja
za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog
pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti
roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o
uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno
osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u
slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz
iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih
i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja
(minimum 180 dana nakon povratka).
Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti
izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti
ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u
pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail
adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su
dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku
priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu
imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje
da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon
World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili
delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se
ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana
boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji
hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit.
Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od
standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu
bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima.
Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo
putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su
preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera.
Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili
ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara
lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje
putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi
od sezonalnosti i politike samog objekta.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik
agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi
prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom
prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i
organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World
Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno
obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta.
Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da
se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji
smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik je obavezan da dočeka, isprati putnike i obilazi
goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih
informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge
predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno
je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo
da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička
agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa.
Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon
World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom
rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
Važne opšte napomene:
Pre polaska na put potrebno
je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih
poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju
tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura
prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature
putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta
kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u
obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za
zemlje tranzita.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2021-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU
PROGRAMA JE 120 PRIJAVLJENIH PUTNIKA
Ukoliko broj putnika bude manji,
putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2
RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima
pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju
PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo
ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik br. 1 od 08.03.2021.
OTP br. 469/2020 od 09.12.2020.god,
kategorija licence A25
Garancija putovanja broj 2700633, važi od
01.10.2020. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381
11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381
11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
office@odeontravel.rs