Popusti za paket POSEBNA PONUDA koja važi do
08.01.2023. za hotele Balnea, Kristal i Vitarium:
- U terminu do 08.01.2023. aktuelna je
POSEBNA PONUDA prema kojoj u pratnji dve odrasle osobe prvo dete do 12 god. na
pomoćnom ležaju i drugo dete do 6 god. na zajedničkom ležaju borave BESPLATNO.
- Treća odrasla osoba
ima 20% popusta.
Popusti i doplate za 2023. godinu
- U pratnji dve odrasle osobe dete do 6 god. na zajedničkom ležaju
boravi besplatno, prvo dete 6-12 god. ima 50% popusta, drugo dete do 12 god. boravi
besplatno, treće dete 6-12 god. ima 50% popusta.
- Treća odrasla osoba ima 20% popusta.
- 10% popusta za boravak 5-9 noćenja, 12% popusta za boravak 10 noćenja
i duže.
Cena u svim paketima uključuje:
- Korišćenje bazena.
- Za paket POSEBNA
PONUDA - Neograničen ulaz u saune za goste hotela Balnea, jedan ulaz u saune za
goste hotela Kristal i Vitarium.
- U ostalim terminima 1
x ulaz u saune za boravak 2-4 noćenja, 2 x ulaz u saune za boravak 5-9 noćenja,
neograničen ulaz u saune za boravak od 10 noćenja i više.
- Bade-mantil, osim u hotelu Sport.
- Wi-Fi.
- Dnevna ponuda animacije, opuštanja i rekreacije.
Doplate za sve pakete:
- Boravišna taksa nije uključena u
cenu i iznosi 2.5€ dnevno po osobi, plaćanje se vrši na recepciji hotela, cene
su informativnog karaktera i podložne su promeni.
- U hotelima Balnea,
Kristal, Šmarjeta i Vitarium doplata za ručak 19€ dnevno po osobi za odrasle i
13€ dnevno po osobi za decu do 6-12 god, u hotelu Sport doplata za ručak 25€
dnevno po osobi za odrasle i 20€ dnevno po osobi za decu do 6-12 god.
- Krevetac 10€ dnevno.
- Kućni ljubimac u hotelima
Kristal, Šmarjeta i Sport 20€ dnevno.
PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman
posle 14:00h.
Drugi – pretposlednji dan: Boravak u izabranom
hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.
Poslednji dan: Napuštanje hotela ili apartmana do
10:00h.
CENA UKLJUČUJE:
-
Rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
-
Organizaciju putovanja
CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišnu taksu na
destinaciji 2.5€
dnevno po osobi, plaćanje se vrši na recepciji hotela, cene su informativnog karaktera i podložne su promeni.
- Zdravstveno putno osiguranje.
- Osiguranje od
otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene
aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se
dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u
Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se
vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju
poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja
cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA –
prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak
najkasnije 15 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA -
Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE –
bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6
mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA
GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak
uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati
organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu.
Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata
na račun Odeon World Travel-a.
6. ADMINISTRATIVNOM
ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM
– sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za
kredit u banci.
Odeon World Travel
zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom
prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i
informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i
tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz
fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u
slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i
bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog
slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za
pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja.
Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog
osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri
aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu
državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u
koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez
jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice
ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i
overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti
roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o
uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno
osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs
ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju
da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja
nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti
minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka).
Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti
izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da
će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće:
ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu
stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno
tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja.
Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne
podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik
(nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne
mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne
može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je
putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju
smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se
napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da
zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam
plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima
dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su
pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne
kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj
jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju
svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se
plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca
informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i
podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija
ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled
objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija
smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno
Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima
uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Ukoliko se tokom boravka
na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate
predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon
naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije, ili ukoliko agencija nema
predstavnika na licu mesta, molimo da kontaktirate dežurni broj turističke
agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja
imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se
najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove
proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog
smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste
ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u
slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…)
obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino
ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
POTVRDA
REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U
slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa
uplaćenog avansa.
Molimo
putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE
PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne
strane.
KRAJNJI
ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA
PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik
br. 2 od 14.12.2022.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od
01.10.2022. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11
366 09 99 Fax: + 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11
323 81 30