PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan Beograd – Palma
Sastanak grupe na aerodromu “Nikola
Tesla” dva sata pre leta. Let za Palmu direktnim letom avio kompanije Air
Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2
– 10./11. dan Palma
Slobodno vreme za individualne aktivnosti,
odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11./12.
dan Palma –
Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom.
Let za Beograd.
Vremena letova:
Utorak – Subota 12 dana / 11 noćenja
JU 694 BEG 17.00h PMI 19.30h
JU 691 PMI 09.45h BEG 12.05h
Subota – Utorak 11 dana / 10 noćenja
JU 690 BEG 06.30h PMI 09.00h
JU 695 PMI 20.15h BEG 22.35h
CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz direktnim letom avio kompanije Air Serbia, Beograd - Palma - Beograd
- aerodromske takse 46€
(podložno
promeni)
- YQ taksu –
doplatu za gorivo. Taksa je podložna promeni sve do samog polaska na putovanje,
shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije. Turistička agencija Odeon
World Travel će shodno zvaničnim obaveštenjima avio prevozioca, obaveštavati
putnike o promenama cena do polaska na putovanje
- transfer aerodrom - hotel - aerodrom (Transferi do
hotela na severu ostrva za letovališta Alcudia i Playa
de Muro su direktni, ali separatni. Predstavnik obilazi goste u ovim
letovalištima jednom u toku boravka)
- rezervisane i potvrđene
usluge u izabranom smeštajnom objektu
- organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
- turistička eko taksa koja se naplaćuje svim gostima starijim od
16 godina: za boravak u hotelima 5* 4,40 EUR po osobi po noći, za boravak u
hotelima 4* i 3* superior 3,30 EUR po osobi po noći, za boravak u hotelima 1*,
2* i 3* 2,20 EUR po osobi po noći (plaća se na licu mesta)
- zdravstveno putno osiguranje
- osiguranje od otkaza ili prekida
turističkog putovanja
PROMENA REZERVACIJE
Svaka promena rezervacije se prema Opštim
uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do
promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od
3000RSD po rezervaciji.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije
definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem
kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga,
organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40%
akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro,
Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa
i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od
40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata,
koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju
svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World
Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane
Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove
plaćanja za pojedine ponude.
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija Odeon World Travel ima organizovane letove na
redovnoj liniji avio kompanije Air Serbia. Vremena poletanja aviona na redovnoj
liniji su navedena iznad i biće potvrđena 24-48h pre leta. Molimo putnike da se
o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni
predati prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku.
Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija
kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da
se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku
zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana
prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a
moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva,
u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i
bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja,
u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih
troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik
poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo
da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju
sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.
Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja
za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog
pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti
roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o
uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno
osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u
slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz
iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih
i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja
(minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na
dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti
ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u
pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail
adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su
dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku
priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu
imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje
da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon
World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili
delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se
ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana
boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji
hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit.
Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od
standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu
bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima.
Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo
putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su
preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera.
Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili
ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara
lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje
putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi
od sezonalnosti i politike samog objekta.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik
agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi
prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom
prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i
organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World
Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno
obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta.
Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da
se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji
smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik je obavezan da dočeka, isprati putnike i obilazi
goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih
informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge
predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno
je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo
da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema,
mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana
boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa,
tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator
putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i
nadležnih organa.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj
situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile
protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa
preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera,
hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga,
prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima,
na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u
celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon
World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih,
predviđenih za 2022-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi
ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave
letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini
pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije,
jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA
REALIZACIJU.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE
DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde,
putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo
pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine
sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
Cenovnik br.3 od 01.04.2022.
OTP br. 114/2021 od
12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija
putovanja broj 2700972, važi od 01.10.2021. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84,
Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd,
Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30