Krstarenje Mediteranom 2023
„TRI KONTINENTA“
Atina (Grčka) – Port Said (Egipat) – Ašdod (Izrael) –
Limasol (Kipar) – Rodos (Grčka) – Kušadasi (Turska) – Atina (Grčka)
7 noći
Polasci: 04, 11,18, 25. Mart;
28. Oktobar; 04, 11, 18, 25. Novembar; 02, 09. Decembar;
PROGRAM
KRSTARENJA:
1. dan SUBOTA: Atina
Ukrcavanje na brod CELESTYAL
CRYSTAL. Posle smeštaja u brodske kabine, slobodno vreme za upoznavanje
sa brodskim prostorijama i uživanje u brodskoj animaciji. Isplovljavanje u 17.00
sati. Plovidba.
2. dan NEDELJA: Dan na moru
Vreme je za uživanje u
aktivnostima na brodu. Plovidba.
3. dan PONEDELJAK: Port Said / Egipat
Pristajanje u luku u Port
Said u 06.30 sati. Slobodno vreme ili
odlazak na celodnevni fakultativni izlet Kairo i piramide u Gizi,
jedinom preostalom od Sedam svetskih čuda Starog sveta. Povratak na
brod. Isplovljavanje u 22.00 sati. Plovidba.
4. dan UTORAK: Ašdod / Izrael
Pristajanje u
luku Ašdod u 08.00 sati. Slobodno vreme za upoznavanje grada ili odlazak na celodnevni
fakultativni izlet u Jerusalim i Vitlejem. Povratak na brod. Isplovljavanje u 22.00
sati. Plovidba.
5. dan SREDA: Limasol / Kipar
Pristajanje u
Limasol u 11.00 sati. Slobodan dan ili odlazak
na neki od fakultativnih izleta u ponudi
brodske kompanije. Povratak na brod. Isplovljavanje u 18.00 sati. Plovidba.
6. dan ČETVRTAK: Rodos / Grčka
Pristajanje na
Rodos u 12.00 sati. Slobodno
vreme za upoznavanje sa ostrvom. Isplovljavanje u 18.30 sati. Plovidba.
7. dan PETAK: Kušadasi / Turska
Pristajanje u Kušadasi u 07.00 sati. Slobodno
vreme ili odlazak na fakultativni izlet u drevni grad Efes. Povratak na brod i isplovljavanje u 17.00
sati. Plovidba.
8. dan SUBOTA: Atina Pristajanje u luku u Atini u 07.00 sati.
U CENU ARANŽMANA JE UKLJUČENO:
Krstarenje (8 dana/7noći) kruzerom CELESTYAL
CRYSTAL na relaciji Atina (Grčka) – Port Said
(Egipat) – Ašdod (Izrael) – Limasol (Kipar) - Rodos (Grčka) – Kušadasi (Turska) – Atina (Grčka).
-
Smeštaj u dvokrevetnim kabinama po izboru.
Putnici koji to žele mogu dobiti i trokrevetne odnosno četvorokrevetne kabine
iste kategorije, ukoliko su u momentu rezervacije krstarenja dostupne ili doplatiti za smeštaj u spoljašnjim
kabinama (na upit).
-
Pun
pansion PLUS (doručak, ručak, večera i piće uz obroke)
Svi
obroci se služe ili po sistemu bife-a (švedski sto) ili u restoranu po sistemu
izbora menija.
-
Zabavu u brodskim salonima uz razne žanrove žive muzike,
karaoke i sl.
-
Korišćenje
bazena, fitnes sale
-
Sve
rekreativno zabavne programe kao i animaciju dece tokom krstarenja u
specijalizovanim prostorima.
-
Lučke
takse (EUR 289)
-
Napojnice
na brodu.
-
U CENU ARANŽMANA NIJE UKLJUČENO:
-
Fakultativni
izleti u organizaciji brodara.
-
Korišćenje mini bara u kabini.
-
Zabava u kazinu (igre na sreću plaćaju se u
eurima i ne mogu se platiti preko brodske kartice, već u gotovini).
-
Ostale lične usluge na brodu kao što su: pranje
odeće, room service, korišćenje brodskih sredstava telekomunikacije,
fotografija, internet konekcija, kupovine u brodskim prodavnicama...
- Zdravstveno
putno osiguranje sa pokrićem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno.
Sve dodatne informacije putnici mogu dobiti u
turističkoj agenciji Odeon World Travel.
-
Osiguranje od
otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene
aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja.
-
Potrebne
informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka
agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste
osiguranja
USLOVI
PLAĆANJA:
Cene su izražene u
Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima
prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije
plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i
usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA
-
prilikom rezervacije uplaćuje se 50% akontacije od cene aranžmana, a ostatak
najkasnije 30 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i
American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE - bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do
6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA –
uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana
do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate
avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA - uplata na račun Odeon World Travel-a.
6. ADMINISTRATIVNOM
ZABRANOM - sa firmama
sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7.
TURISTIČKIM KREDITOM - sa izdatim
predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja
za pojedine (promotivne) ponude.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U
poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša,
pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do
poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35
000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je
prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim
uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu
individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te
osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa
viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj
deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja
za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati
punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice.
Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Preporučuje
se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za
boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ..) informišu na sajtu
Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu
zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične
vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni
valjanost putnih i drugih isprava.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog
problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana
boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana
boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne
situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima
domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u
posredovanju između vas i nadležnih organa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I
OPŠTE USLOVE PUTOVANJA,
jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne
strane.
KARAKTERISTIKE BRODA:
Brodska
kompanija: CELESTYAL
Company Cruises
Brod: CRYSTAL
Broj unutrašnjih
kabina: 163
Broj spoljašnjih
kabina: 313
Broj
suite kabina sa balkonom: 53
Broj
paluba: 9 putničkih
Sadržaji
broda: 4 restorana, 3 salona, 2
bara, Casino, bazen sa pokretnim krovom, đakuzi, teretana, priručna
ambulanta(brodski doktor), SPA i prostor za masažu, salon lepote, internet
prostor, brodska i Duty free prodavnica, foto i video servis, sala za
konferencije i simpozijume, turistička agencija, brodska recepcija.
Izvor: http://www.celestyalcruises.com/en/cruise-ship-celestyal-crystal
NAPOMENE:
-
Sve
odredbe i pravila tokom krstarenja definisana su pravilnikom brodara Celestyal
cruises (Posebni uslovi o putovanju)
-
Brodar
zadržava pravo promene
programa krstarenja i ostale promene usled nepredviđenih okolnosti po
međunarodnim propisima i uzansama o plovidbi i prevozu putnika morima
-
Ako gosti u vreme ručka koriste neki od izleta, ili slobodno vreme
provedu van broda, brodar neće poslužiti ručak.
-
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika Agencije ne predstavlja
izmenu ugovorenog programa
-
Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju
sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog
osiguranja i Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja i posebnim uslovima plovidbe brodara Celestyal Cruises
-
Svi putnici pre polaska na put moraju se upoznati sa
propisanim pravilima ponašanja zemlje u koju putuju
-
U slučaju
promene na monetarnom tržištu, kao i promene u cenama prevoznika i osiguravajućih
društava, Organizator putovanja zadržava pravo
korigovanja cene aranžmana
-
Organizator putovanja ne snosi
odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu
putovanja, dobijenih od strane
zaposlenih agencije kao i zaposlenih ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu
sa elementima zaključenih ugovora o putovanju
POTVRDA REZERVACIJE SE DOBIJA DVA RADNA DANA PO
UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo
na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE
PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA
OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA
PRE POČETKA PUTOVANJA.
-
Cenovnik br. 2 od 22.11.2022.
OTP br. 114/2021 od
12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija
putovanja broj 2701355, važi od 01.10.2022. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99
Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81
30
office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs