BLUE DOLPHIN
OPIS

 

Lokacija: Hotel Blue Dolphin se nalazi na poluostrvu Halkidiki, u regiji Sitonija. Hotel Blue Dolphin je moderan porodični hotel, udaljen od plaže 70 m, od mesta Metamorfosis 1.5 km, dok je od Soluna udaljen 80 km. Hotel Blue Dolphin je idealna preporuka za one koji vole miran porodičan odmor.

                      

Sobe: Hotel Blue Dolphin poseduje 183 smeštajne jedinice u svom sastavu, raspoređenih u 15 bungalova. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel nalaze se deluxe sobe, deluxe family sobe, deluxe family suite, deluxe suite i suite. Deluxe sobe imaju između 28-30m², nalaze se na višim spratovima u bungalovima, imaju dva odvojena kreveta i sofa krevet. Deluxe family sobe imaju 36m², nalaze se u prizemlju nove bungalov zgrade, imaju francuski ili dva odvojena kreveta i sofa krevet, imaju dekorativni stakleni zid. Deluxe family suite imaju 55m², nalaze se na prvom spratu nove bungalov zgrade, imaju francuski krevet u spavaćoj sobi i sofu u dnevnoj sobi. Deluxe suite imaju 60m², imaju francuski krevet i dve sofe u jednom prostoru vizuelno odvojenom dekorativnim nameštajem, nalaze se na najvišem spratu glavne zgrade. Suite imaju 50m², imaju francuski krevet i dve sofe u jednom prostoru vizuelno odvojenom dekorativnim staklenim zidom, nalaze se na prvom spratu glavne zgrade. Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini frižider i balkon.

 

Hotelski sadržaj: Hotel Blue Dolphin u svom sastavu, pored glavnog restorana u kome se poslužuju pansionski obroci, poseduje i jedan a la carte restoran. Pored ovoga hotel Blue Dolphin ima glavni bar u hotelu, bar pored bazena, bar na plaži kao i snack bar, gde gosti hotela mogu da konzumiraju različite vrste alkoholnih i bezalkoholnih pića, sokova, koktela, kafa, laganih obroka i poslastica. Hotel Blue Dolphin takođe ima i tavernu gde se poslužuju grčka tradicionalna jela i vina. Od ostalih sadržaja hotel ima rent a car, parking koji je besplatan, internet kutak koji se doplaćuje, TV salu, usluge pranja veša kao i usluge doktora na poziv. U blizini hotela se takođe nalaze mini market kao i prodavnica suvenira.

 

Sport i zabava: Hotel Blue Dolphin u svom sastavu ima bazen sa ležaljkama i suncobranima oko bazena čije je korišćenje besplatno. Hotel Blue Dolphin takođe poseduje i jedan manji bazen za decu. Ležaljke i suncobrani koji se nalaze na plaži se doplaćuju. Gostima hotela se pruža mogućnost da koriste teretanu, terene za tenis, odbojku, košarku, mini golf, kao i da koriste sto za stoni tenis i pikado. Od ostalih sadržaja gosti mogu da koriste spa centar, saune i masaže uz doplatu. Za najmlađe je zadužen tim animatora u okviru mini kluba, a tu je i dečije igralište.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blizu plaže
Animacija
Animacija za decu
Bankomat
Dečije igralište
Internet
Prodavnica
Parking
Rent a Car
Servis za pranje i peglanje
WI FI u krugu hotela
Bazen za decu
Ležaljke i suncobrani na plaži
Ležaljke i suncobrani pored bazena
Peškiri za plažu
Prilagođen za boravak osoba sa invaliditetom
Spoljašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Bar na bazenu
Bar na plaži
Restoran
Snek bar
Masaža
Sauna
Spa centar
Teretana
Aerobik
Mini golf
Mini klub
Odbojka na pesku
Pikado
Stoni tenis
Teniski teren
Teren za košarku
TV sala
Hotel Map Title
PROGRAM

PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan
Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.
Poslednji dan
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije.

CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.
- Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.
- Uslugu rezervacije.
- Organizaciju putovanja.

CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišne takse na destinaciji: za hotele kategorizacije 1*i 2* taksa iznosi 2€ dnevno po sobi, za hotele kategorizacije 3* iznosi 5€ dnevno po sobi, za hotele kategorizacije 4* iznosi 10€ dnevno po sobi i za hotele kategorizacije 5* iznosi 15€ dnevno po sobi.
- Zdravstveno putno osiguranje sa pokrićem Covid.
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja sa pokrićem kovid. Ne postoji unapred definisana fiksna cena ovog osiguranja, cena zavisi od mnogo faktora, molimo putnike da se obrate agenciji Odeon World Travel za konkretnu ponudu ovog osiguranja.
Preporuka turističke agencije Odeon World Travel je da putnik poseduje sva gore navedena osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 rsd po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 15:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.


CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Odeon Wold Travel, naveden je na vaučeru. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik broj 1 od 28.10.2024.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2702416 važi od 01.10.2024. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax: +381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs

 

ONLINE-5-POSTO-POPUSTA.jpg