KOVIOU HOLIDAY VILLAGE
OPIS

Lokacija:  Hotel Koviou holiday village je jedan od najboljih hotela sa 3*, okružen zelenilom. Nalazi se na poluostrvu Halkidiki, u regiji Sitonija. Hotel Koviou holiday village je udaljen je  250 m od Koviou plaže, do koje se stiže podzemnim prolazom ispod magistrale, dok je od mesta Nikiti udaljen 6 km, i od Neos Marmarasa udaljen 13 km.

Sobe: U ponudi turističke agencije Odeon World Travel nalaze se eco apartmani u pomoćnoj zgradi, apartmani ili studiji u pomoćnoj zgradi, standard sobe, mezoneze i porodični apartmani. Eco apartmani se nalaze u Paradise pomoćnoj zgradi, sastoji se iz dve odvojene prostorije, spavaće sobe sa bračnim krevetom i odvojene dnevne sobe sa sofa krevetom. Apartmani ili studiji u pomoćnoj zgradi se takođe nalaze u Paradise pomoćnoj zgradi, sastoje se iz dve odvojene prostorije, spavaće sobe sa bračnim krevetom i odvojene dnevne sobe sa sofa krevetom, kao i prostorom za ručavanje. Standard sobe se nalaze u A ili B bloku, i imaju bračni krevet i sofa krevet. Mezonete se nalaze u C bloku, i imaju bračni krevet u donjem delu i 2 single kreveta u gornjem koje su povazene stepenicama. Porodični apartmani imaju dve odvojene prostorije, glavnu spavaću sobu sa bračnim krevetom i drugu manju spavaću sobu sa 2 odvojena kreveta. Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, klima uređaj, mini frižider i balkon. 

Hotelski sadržaj: Hotel Koviou holiday village u svom sastavu, poseduje glavni restoran u kome se poslužuju obroci. Pored ovoga hotel Koviou holiday village ima i bar pored bazena i bar na plaži gde se gosti hotela mogu osvežiti i konzumirati razne vrste alkoholnih i bezalkoholnih pića. Od ostalih sadržaja hotel ima parking koji je besplatan, TV salu, usluge doktora na poziv, kao i mini market i prodavnicu suvenira u blizini hotela.

Sport i zabava: Hotel Koviou holiday village u svom sastavu ima bazen sa ležaljkama i suncobranima oko bazena čije je korišćenje besplatno. Takođe poseduje i jedan manji bazen za decu. U sklopu hotla se često organizuju i tematske večeri, dok je najmlađima namenjeno dečije igralište kao i dečija animacija. 

Blizu plaže
Animacija za decu
Bankomat
Dečije igralište
Parking
Usluge lekara
WI FI u krugu hotela
Bazen za decu
Ležaljke i suncobrani na plaži
Ležaljke i suncobrani pored bazena
Spoljašnji bazen
Bar na bazenu
Bar na plaži
Restoran
Bioskop
TV sala
Hotel Map Title
PROGRAM

 

GRČKA HALKIDIKI LETO 2021.

SOPSTVENI PREVOZ

 

Program putovanja:

Prvi dan

Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.

Drugi - pretposlednji dan

Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.

Poslednji dan

Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

 

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- troškove rezervacije

- organizaciju putovanja i usluge lokalnog predstavnika agencije

 

CENA NE UKLJUČUJE:

- boravišne takse na destinaciji, za hotele 1*, 2* taksa iznosi 0.50€ dnevno po osobi, za hotele 3* 1.5€, za hotele sa 4* iznosi 3€, za hotele sa 5* iznosi 4€ dnevno po sobi. 

- zdravstveno putno osiguranje sa pokrićem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno.

- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se u iznosu od 2% od ukupne cene aranžmana.
* Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.  

VAŽNE NAPOMENE COVID 19:

Shodno situaciji i merama prevencije, obaveštavamo putnike da se sve zemlje pridržavaju protokolima o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti u svakom trenutku zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2021-u godinu, u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

U slučaju zatvaranja granica, uvođenja vanrednog stanja ili bilo kojih trećih okolnosti koje nisu postojale u trenutku zaključenja Ugovora o putovanju, za sve nove rezervacije izvršene od 27.11.2020. ili kasnije, a koje nisu predmet zamenskih putovanja regulisana Uredbom Vlade RS, Službeni glasnik 63/2020, turistička agencija Odeon World Travel garantuje povraćaj novca u slučaju blagovremenog otkaza (do 15 dana pre polaska). 

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

OSIGURANJE: 

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

 

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

 

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru i sajtu agencije (poslovnice Kneza Miloša i Tašmajdan).

 

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

 

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa. 

Važne opšte napomene:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita. 

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

Cenovnik br.2 od 03.03.2021.

OTP br. 103/2020 od 01.02.2020.god, kategorija licence A40

Garancija putovanja broj 2700633, važi od 01.10.2020. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30

Dežurni telefon +381 62 240 211

office@odeontravel.rs  , www.odeontravel.rs