RAMADA PLAZA THRAKI
OPIS

Lokacija: Hotel Ramada Plaza Thraki nalazi se nadomak grada Aleksandropolis, na 5 km od samog centra grada, a na samoj obali mora.
Sobe: Hotel Ramada Plaza Thraki ima 149 soba (129 superior, 12 executive i 8 suite) te se u ponudi turističke agencije Odeon World Travel nalaze superior sobe pogled bašta, superior sobe pogled more, egzekutiv soba pogled more i suite pogled more. Superior sobe (26-32 m2), imaju bračni krevet ili dva odvojena kreveta sa pomoćnim krevetom ili sofa krevetom, i pogled koji gleda ka bašti ili ka moru. Egzekutiv soba (32-38m2), imaju bračni krevet ili dva odvojena kreveta sa pomoćnim krevetom ili sofa krevetom, nalaze se u glavnoj zgradi i za nijansu sadržajnije opreme od superior soba. Suite pogled more (72 m2), sastoji se iz dve odvojene sobe, u spavaćem delu nalazi se bračni krevet, a u dnevnom boravku nalazi se sofa na razvlačenje. Ovaj tip sobe ima izuzetan pogled na more. Svaka smeštajna jedinica ima kupatilo, fen, TV, Wi-Fi, klima uređaj, sef, mini bar i balkon.
Hotelski sadržaj: Hotel Ramada Plaza Thraki gostima na raspolaganje stavlja restoran Allegro u kome se u prijatnom ambijentu serviraju izvrsni obroci, a posebno se ističe bogat doručak dok se sa terase restorana gleda na more. Ne propustite da probate lokalne specijalitete regije Trase i Alexandropolisa, ili pak uzivajte u jelima internacionalnih kuhinja. Hotel Ramada Plaza Thraki ima dva bara, piano bar “Thalassa” gde u prijatnoj atmosferi možete uživati u svom omiljenom piću i bar pored bazena. Konferencijski centar hotela Ramada Plaza Thraki je jedan od najboljih u regiji i mesto susreta mnogobrojnih kompanija i organizacija te njihovih korporativnih događaja tokom čitave godine. Od dodatnih sadržaja na raspolaganju su veliki parking prostor, rent a car, usluge doktora na poziv, mini market u recepcijskom delu.
Sport i zabava: Gosti hotela Ramada Plaza Thraki se mogu opustiti u bazenu, na plaži ili u modernom thalasso spa centru koji se prostire na 2 400 m² koji ima 4 unutrašnja bazena ispunjena morskom i svežom vodom, kabine za raznovrsne kozmetičke tretmane i masaže, fitnes centar i privatne spa apartmane, koje gosti mogu zakupiti na određeni broj sati. Wellness centar Thalassotherapy and Spa nudi bazene sa hidromasažerima i đakuzijem zatim Thermal deo gde se uživa u bio sauni, parnom kupatilu, kneip ili kaldarijumu. Za nežniji pol obezbeđen je salon lepote sa mnogobrojnim tretmanima za ulepšavanje lica i tela, kao što su pedikir, manikir ili frizer. Euforija Spa suite deo je posebno prepoznat u spa svetu hotela Ramada Plaza Thraki koji nudi maksimalnu relaksaciju i privatnost za maksimalno 4 osobe. Sadrži opremljen hamam (Tursko kupatilo), saunu i đakuzi za četiri osobe, deo za potpunu relaksaciju i zasebne svlačionice sa dva terapijska kreveta. U okviru hotela nalazi se iI teretana za one koji vode računa o svom telu i dok su na odmoru. Hotel Ramada Plaza Thraki poseduje privatnu peščanu plažu, čija širina zavisi od prirodnih pomeranja mora i različitih morskih struja tokom godine. U slučaju da je plaža uža hotel je obezbedio izdignute peščane platforme za sunčanje, sa kojih se prilagođenim stepeništem spušta direktno u plitku vodu. Idealno je pozicioniran za sve goste koji žele da koriste prednosti boravka na moru, a da im istovremeno budu dostupni svi gradski sadržaji. Za najmlađe obezbeđen je spoljašnji bazen.

 

Animacija za decu
Konferencijske sale
Krevetac za bebu
Parking
Rent a Car
Servis za pranje i peglanje
Usluge lekara
Wi Fi
Ležaljke i suncobrani u ceni
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Wellness & Spa
Hotel Map Title
PROGRAM

GRČKA ALEKSANDROPOLI LETO 2021.

SOPSTVENI PREVOZ

 

Program putovanja:

Prvi dan

Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.

Drugi - pretposlednji dan

Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.

Poslednji dan

Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

 

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- troškove rezervacije

- organizaciju putovanja i usluge lokalnog predstavnika agencije

 

CENA NE UKLJUČUJE:

- boravišne takse na destinaciji, za hotele 1*, 2* taksa iznosi 0.50€ dnevno po osobi, za hotele 3* 1.5€, za hotele sa 4* iznosi 3€, za hotele sa 5* iznosi 4€ dnevno po sobi.

- zdravstveno putno osiguranje sa pokrićem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno.

- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se u iznosu od 2% od ukupne cene aranžmana.
* Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
 

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.

 

 

VAŽNE NAPOMENE COVID 19:

Shodno situaciji i merama prevencije, obaveštavamo putnike da se sve zemlje pridržavaju protokolima o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti u svakom trenutku zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2021-u godinu, u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

U slučaju zatvaranja granica, uvođenja vanrednog stanja ili bilo kojih trećih okolnosti koje nisu postojale u trenutku zaključenja Ugovora o putovanju, za sve nove rezervacije izvršene od 23.03.2021. ili kasnije, a koje nisu predmet zamenskih putovanja regulisana Uredbom Vlade RS, Službeni glasnik 63/2020, turistička agencija Odeon World Travel garantuje povraćaj novca u slučaju blagovremenog otkaza (do 15 dana pre polaska).

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

 

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

 

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru i sajtu agencije (poslovnice Kneza Miloša i Tašmajdan).

 

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

 

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa. 

VAŽNE OPŠTE NAPOMENE:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita.

 

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

Cenovnik br.1 od 23.03.2021.

OTP br. 103/2020 od 01.02.2020.god, kategorija licence A40

Garancija putovanja broj 2700633, važi od 01.10.2020. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30

Dežurni telefon +381 62 240 211