GRAND HOTEL BANSKO
OPIS

Lokacija: Hotel Grand Hotel Bansko se nalazi na ulazu u Bansko. Od gondole, do koje je organizovan prevoz, hotel je udaljen 1.5 km.

 

Sobe: Hotel Grand Hotel & Spa u svom sastavu ima smeštajne jedinice podeljene u nekoliko kategorija. U ponudi turističke agencija Odeon World Travel na raspolaganju su standardne sobe, apartmani , sobe tipa deluxe i executive. Deluxe- soba veće kvadrature od standardne (35 m²), executive- moderno opremljene sobe u A delu hotela, veće kvadrature (45 m²), one bedroom apartment- apartman koji sadrži dnevni boravak i odvojenu spavaću sobu. Moderno opremljene sobe imaju kupatilo, TV, telefon i mini bar.Uz doplatu gosti mogu rezervisati sobu sa balkonom - na upit.

Hotelski sadržaj: U sastavu hotela Grand Hotel Bansko se nalazi glavni restoran u kome se služe pansionski obroci. Pored glavnog restorana, gostima je na raspolaganju i a-la-carte italijanski restoran. Hotel ima lobby bar. U sklopu hotela je i Casino. Hotel ima skijašnicu i parking uz doplatu.

Sport i zabava: U sastavu hotela Grand Hotel Bansko nalazi se spa centa. Gosti mogu uživati u Spa centru koji od sadržaja ima 2 bazena (od kojih je jedan dečiji), saune, parno kupatilo, relax zonu, fitnes, djakuzi.

CENA UKLJUČUJE: Korišćenje finske saune, slane saune, aroma saune, fitnes centra, parnog kupatila, đakuzija, relax zone hamam, pristup zatvorenom bazenu aquatonik, bazenu za decu, skijašnicu i shuttle prevoz do gondole prema utvrđenom rasporedu.

DOPLATE: parking isključivo na licu mesta; soba sa balkonom 10 eura dnevno po sobi; 

 

 

Shuttle servis do skijališta
Skijašnica
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Spa centar
Kockarnica
Sala sa video igricama
Hotel Map Title
PROGRAM

BUGARSKA ZIMA 2024/2025.
INDIVIDUALNI POLASCI
SOPSTVENI PREVOZ

PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan
Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.
Drugi - pretposlednji dan
Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.
Poslednji dan
Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

CENA UKLJUČUJE:
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
- uslugu ino partnera
- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

CENA NE UKLJUČUJE:
- boravišne takse (plaćanje u hotelu)
- zdravstveno putno osiguranje
- Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u eurima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.


OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.


VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečje pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
***Važno:
U većini hotela kuhinje nisu kompletno opremljene za spremanje obroka. Kuhinja u hotelskoj sobi podrazumeva korišćenje ketlera, tostera ili mikrotalasne rerne.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.


USLOVI OTKAZIVANJA ILI PROMENE ZA HOTELE SA SPECIJALNIM PONUDAMA:
Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja specijalnih popusta za rane rezervacije važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele. Određeni hoteli primenjuju posebnu politiku otkaza rezervacija uz 100% penala koje su napravljene u periodu trajanja specijalnih popusta I to su: Bansko (Amira hotel, Regnum hotel, Belvedere, Dumanov), Pamporovo (Grand Hotel Murgavets). Ostali hoteli iz ponude zadržavaju pravo promene uslova otkazivanja I informacije su dostupne u agenciji u momentu pravljena rezervacije.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 2 od 02.10.2024.
OTP 114/2021 (kat.A) od 12.10.2021
Garancija putovanja broj 2702416, važi od 01.10.2024. god.

Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99
Bul.Crvne armije 9b. Ulaz iz Đorđa Stanojevića,Beograd, Tel: +381 11 455 12 207

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04

                                                                                                                        


 

ONLINE-5-POSTO-POPUSTA.jpg