BALNEA
OPIS

 Hotel Balnea 4* u okrilju Termi Krka je jedan od najboljih dizajn hotela u Sloveniji i dealan je izbor kako za parove, tako za porodice, ali i za sve one koji vole aktivan odmor. Smešten je u prelepom parku, a atraktivnim panoramskim hodnikom spojen je sa wellness centrum Balnea. Sobe su prostrane i vrhunski opremljene, a svaka soba ima kupatilo, fen za kosu, TV, telefon, mini bar, sef i klima uređaj. Većina ima balkon sa garniturom za sedenje. Pored hotelskog restorana gostima je na raspolaganju i kafe bar sa kaminom.

Termalna voda u Dolenjskim toplicama se dobija iz 3 izvora sa temperaturom od 27-36 c. Ova termalna voda bogata je kalcijumom, magnezijumom i hidrokarbonatom veoma je lekovita i dokazano pomaže u lečenju reumatskih bolesti, stanja nakon povreda i bolesti lokomotornog sistema, neuroloških problema, bolesti srca i krvih sudova, kao i disajnih organa.

Dolenjske Toplice se nalaze u jugoistočnom delu Slovenije, nedalko od Novog Mestai pripadaju jednom od najvećih brendova u Sloveniji - Termama Krka. Prelepo prirodno okruženje i termalna voda vekovima su privlačili goste u Dolenjske Toplice koje su ujedno i jedne od najstarijih termi u Evropi.  

Na vrhu hotela Balnea nalazi se i nov centar za relaksaciju, nazvan Spa Panorama. Opremljen je sa dve saune i prostorom za odmor sa ležaljkama, sa kojih se pruža pogled na prekrasnu okolinu.

WELLNESS CENTAR BALNEA prostire se na 9 200 m², a smešten je tik uz prelep park. Predstavlja kraljevstvo osvežavajućih kupki, relaksacijskih masaža, sauna i vodenih užitaka. Individualno planiranim i prilagođenim programima i uslugama za sve generacije, svrstava se u prepoznatljive centre dobrog osećaja. Podeljen je u tri dela:

LAGUNA sa unutrašnjim i spoljašnjim bazenima sa tremalnom vodom temperature 27 i 32° C. Gostima su na raspolaganju hidro i aero masaže, vodopadi, vodene zavese i gejziri.

SAUNA CENTAR OAZA ima finsku saunu i sanarium, zatim infracrvenu saunu, trsku, biljnu saunu, kao i japansku kupku u vodi zagrejanoj na 40 stepeni. Posle saune ili kupke za podmlađivanje goste očekuje zen soba za odmor sa vodenim krevetima.

AURA CENTAR gostima nudi raznovrsne terapije i masaže, centar za negu lica i tela, kao i efikasne programe za mršavljenje i oblikovanje tela. U sklopu centra za relaksaciju, u kojem se spretno prepliću tradicija i najsavremenije usluge, deluje i ambulanta za estetske zahvate. Izvode se minimalno invazivne metode podmlađivanja koje brzo i efi kasno doprinose svežem i mladalačkom izgledu.

 

Hotel Map Title

Cena za paket Promocija Terme Krka dodatno uključuje:
- 1 x tokom boravka ulaz u saune.

 
Popusti za sve pakete:

- U terminima 01.02-17.02, 11.04-20.04, 01.05-03.05. i 16.06-17.07.2020: U pratnji dve odrasle osobe prvo dete do 12 god. i drugo dete do 6 god. borave BESPLATNO.

- U pratnji dve odrasle osobe dete do 6 god. besplatno bez sopstvenog kreveta, 6-12 god. ima 50% popusta na pomoćnom krevetu.

- U pratnji jedne odrasle dete 6-12 god ima 20% popusta.

- Treća odrasla osoba ima 20% popusta.


Cena u svim paketima uključuje:
- Korišćenje bazena (vikendom noćno kupanje).
- Bade-mantil.
- Wi-Fi.
- Dnevna ponuda animacije, opuštanja i rekreacije.

Doplate za sve pakete:
- Boravišna taksa nije uključena u cenu i iznosi 2.5€ dnevno po osobi, plaćanje se vrši na recepciji hotela, cene su informativnog karaktera i podložne su promeni.
- Korišćenje sauna 6€ dnevno po osobi (3h).
- Ručak 15€ dnevno po osobi.
- Jednokrevetna soba u hotelima Balnea, Vitarium i Šmarjeta 25€ dnevno, u hotelu Kristal 20€ dnevno, u hotelu Šport 20€ dnevno za standard i 25€ dnevno za komfort sobu. Za 2020. godinu doplata za jednokrevetnu sobu u hotelu Balnea je 30€ dnevno.
- Krevetac 5€ dnevno.

 

PROGRAM PUTOVANJA
Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.
Drugi – pretposlednji dan: Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.
Poslednji dan: Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
- Organizaciju putovanja

CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišnu taksu na destinaciji 2.5€ dnevno po osobi, plaćanje se vrši na recepciji hotela.
- Zdravstveno putno osiguranje.
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.


OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije, ili ukoliko agencija nema predstavnika na licu mesta, molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.


Cenovnik br. 2 od 11.02.2020.
OTP br. 103/2020 od 01.02.2020.god, kategorija licence A40
Garancija putovanja broj 2700165, važi od 01.01.2020. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs