ALPINA
OPIS

Lokacija: Hotel Alpina nalazi se na mirnoj lokaciji, na rubu parka, udaljenoj od centra mesta 300 m. Od ski lifta Schlossbergalm je udaljen 400 m, a stanica ski bus-a se nalazi ispred hotela.

Soba: Hotel se sastoji iz glavne zgrade i 3 aneksa koji su udaljeni 30 m. Ukupno 82 sobe i sve imaju kupatilo (tuš/ wc), SAT TV, radio i telefon.

Hotelski sadržaj: U sastavu hotela je restoran u kojem se služe jela internacionalne kuhinje i lobby bar. Gosti mogu da se opuste u wellness centru sa zatvorenim bazenom, aroma- i finskom saunom, turskim kupatilom i đakuzijem. U ponudi su i kupatila sa termalnom vodom, kao i različite vrste masaža i tretmana. 

Boravišna taksa nije uključena u cenu, plaća se na recepciji hotela 2,4 eur po osobi dnevno (za starije od 15 god) 

Hotel Map Title

PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 15:00h. Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.

Poslednji dan: Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

 

U cenu aranžmana je uključeno:

- Smeštaj u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.

-Organizaciju putovanja.

 

U cenu aranžmana nije uključeno:

-Obavezna doplata za boravišnu taksu i prijavu boravka.

- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje. Doplata za skijaško osiguranje (isključuje skijaške skokove, klizanje na ledu, akrobatsko skijanje).

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kusru NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA - prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE - bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA - uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM - sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.

OSIGURANJE: 

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Viza za državljane RS nije potrebna, pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

NAPOMENA - U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

 

NAPOMENA: U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.

Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje, Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA DOBIJA SE 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE

U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

 

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA

jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

OTP br. 5/2013 od 18.02.2013. god.

Garancija putovanja broj 300060524 od 01.10.2019. god.