Dinarski deo aranžmana 1990 RSD, plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine (plaćanje u agenciji).
PROGRAM
PUTOVANJA:
1.dan Sastanak
grupe na aerodromu dva sata pre leta. Čarter let za Samos. Nakon sletanja
transfer do hotela. Noćenje.
2 – 10./11 dan Slobodno
vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11./12 dan Slobodno
vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.
BORAVIŠNA TAKSA:
Od 01.
Januara 2018.godine se vrši obavezna naplata boravišne takse u Grčkoj, na
recepciji hotela ili apartmana:
Okvirni
iznosi po sobi / po noći: hoteli 1*i 2*- 0,5€, hoteli
3* - 1,5€, hoteli 4* - 3€, hoteli 5* - 4€.
Okvirni
iznosi po sobi / po noći: apartmani 1 i 2 ključa - 0,25€, apartmani 3 ključa - 0,5€, apartmani
4ključa - 1€.
U cenu
aranžmana je uključeno:
- avionski prevoz direktim čarter letom Beograd – Samos
- Beograd
- transferi aerodrom - hotel – aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom hotelu
- organizaciju putovanja i usluge predstavnika
U cenu
aranžmana nije uključeno:
- aerodromske takse (Beograd 21.42€, Samos 15.10€, DCV taksa 0.98€), plaćaju se u agenciji uz aranžman.
- doplata za YQ taksu 10€ (taksa za poskupljenje goriva, njena visina
zavisiće od devijacije cene goriva I biće
objavljivana
dva puta mesečno.
- zdravstveno putno osiguranje
- boravišna taksa
MINIMALAN
BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU JE 120.
KRAJNJI ROK
ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA
OD STRANE
AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
USLOVI
PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima
i plaća prema kursu na dan uplate.
U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava
pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO
POLASKA - prilikom rezervacije
uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre
polaska.
2. PLATNIM
KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i
American Express.
3. PLAĆANJE
NA RATE - bez kamate, kreditnim
karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA
ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata
akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6
mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa.
Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO
RAČUNA - uplata na račun Odeon World
Travel-a.
6
ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa
firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7.
TURISTIČKIM KREDITOM - sa izdatim
predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i
drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da
ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju
osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U
poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša,
pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do
poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35
000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je
prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim
uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu
individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te
osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA
DOKUMENTA:
Viza za državljane RS nije potrebna, pasoš mora biti
važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon
povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se
izdaju sa kraćim periodom važenja.
NAPOMENA - U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo
kog drugog problema, mole se putnici da
o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju
bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite
nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen
da vam pomogne u posredovanju između vas
i nadležnih organa.
Molimo
putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE
PUTOVANJA
jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće
su za obe ugovorne strane