SIMENA COMFORT
OPIS

Lokacija: Simena Comfort hotel u regiji Čamjuva, od privatne šljunkovite plaže, na kojoj se ležaljke i suncobrani koriste bez doplate,  glavna zgrada hotela udaljena je 250 m, dok se vile nalaze oko 600 – 700 m od plaže. U periodu 09:00 – 19:00 gostima Simena Comfort hotela na raspolaganju je hotelski shuttle servis za prevoz do plaže kroz hotelski kompleks. Od centra Kemera udaljen je 7 km, dok je od aerodroma u Antaliji udaljen 65 km. Hotel je delimično renoviran 2023. godine.

 

Sobe: U svom sastavu Simena Comfort hotel ima ukupno 269 smeštajnih jedinica. Sobe se nalaze u glavnoj zgradi i vilama. Svaka soba ima kupatilo, fen, papuče, klima uređaj, mini bar, TV, telefon, sef, ketler za čaj i kafu, balkon i WiFi ograničenog protoka. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel nalaze se standard i deluxe suite sobe u glavnoj zgradi, dok su u vila delu u ponudi comfort superior sobe i comfort porodične suite sobe. Standard sobe u glavnoj zgradi su veličine 36 m², mogu imati pogled kopno ili pogled bazen, a u sobama se nalaze bračni ili 2 single ležaja i sofa na razvlačenje, ukoliko u sobi boravi više od dvoje gostiju. Standard large sobe se nalaze u glavnoj zgradi, veličnia ovih soba je 36 m², u sobama se nalaze bračni ležaj i sofa na razvlačenje, u ovom tipu soba dvoje dece, u pratnji 2 odrasle osobe imaju besplatan smeštaj. Deluxe suite sobe su veličine 72 m², u sobama se nalaze dnevni boravak sa garniturom za sedenje delimično odvojen od spavaće sobe u kojoj se nalazi bračni ležaj, imaju 1 kupatilo i 1 balkon. Deluxe king suite sobe imaju jacuzzi. Superior comfort lake sobe u vila delu kompleksa su veličine 26 m², u sobama se nalaze bračni ili 2 single ležaja, treći ležaj je pomoćni. Porodične suite comfort lake sobe u vila delu su veličine 43 m², čine ih dve sobe odvojene vratima, u jednoj su 2 single, u drugoj bračni ležaj, imaju 1 kupatilo i 1 balkon. Porodične suite comfort swim up sobe u vila delu su iste veličine i opremljenosti kao porodične suite comfort lake sobe sa direknim prisupom bazenu sa terase. Superior comfrot garden sobe u vila delu su veličine 30 m², u sobama se nalaze bračni ili 2 single ležaja, treći ležaj je pomoćni. Porodične suite comfort garden sobe u vila delu su veličine 43 m², čine ih dve sobe odvojene vratima, u jednoj su 2 single ležaja, u drugoj bračni ležaj, imaju 1 kupatilo i 1 balkon.

 

Hotelski sadržaj: Simena Comfort hotel poseduje glavni restoran u kojem se poslužuju pansionski obroci. Usluge ishrane i pića je moguće imati u Isinda a la carte restoranu (uz doplatu i obaveznu rezervaciju unapred), kao i u barovima, poslastičarnici i snek barovima raspoređenim po čitavom hotelskom kompleksu (ukupno ih ima 8). Od dodatnih usluga, uz doplatu, u ponudi su usluge lekara na poziv, servis za pranje i peglanje veša, frizerski salon, fotografska radnja, mini market i butik, prodavnica kože i zlatara.

 

Sport i zabava: Osim plaže gostima Simena Comfort hotela na raspolaganju su spoljašnji bazeni za odrasle i decu pored glavne zgrade i u vila delu kompleksa. Bazen kod glavne zgrade ima dva vodena tobogana. Pored spoljašnjih hotel ima unutrašnji bazen za odrasle i decu. Za najzahtevnije goste, hotel u sastavu ima spa centar koji u ponudi ima tursko kupatilo, saunu, relax sobu, sobe za različite vrste masaža, kozmetičke tretmane, usluge lekara i frizerski salon. Za ljubitelje sportskih aktivnosti organizovani su razni animacijski turniri, igre u bazenu, a mogu se razonoditi igrajući stoni tenis, pikado, tenis (doplaćuje se osvetljenje, oprema i privatni časovi). Od kolektivnih sportova mogu se oprobati u košarci i odbojci. U sastavu hotela Simena Comfort se nalazi i dečiji klub u kojem se o zabavi brine stručan tim animatora. Deca se zabavljaju u raznim vrstama radionica, poseduju svoje igralište, na raspolaganju su časovi crtanja, proslave rođendana kao i mini disko. Za decu mlađu od 4 godine obavezno je prisustvo roditelja. Tokom dana i večeri organizovana je animacija za goste hotela.

 LARGE SOBE NEMENJENE SU ISKLJUČIVO SMEŠTAJU PORODICA (DVOJE ODRASLIH I DVOJE DECE)

fact sheet 

Blizu plaže
Privatna plaža
Animacija
Animacija za decu
Frizerski salon
Servis za pranje i peglanje
Usluge lekara
Zlatara
Bazen sa toboganima
Bazen za decu
Spoljašnji bazen
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Bar na bazenu
Poslastičarnica
Restoran
Snek bar
Masaža
Sauna
Spa centar
Bilijar
Mini klub
Osvetljeni teniski teren
Pikado
Stoni tenis
Teniski teren
Večernji program
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:

1.dan Beograd – Antalija (Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer)

Sastanak grupe na aerodromu “Nikola Tesla” dva sata pre leta. Let za Antaliju direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.

2 – 7/10/11/14. dan Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer

Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.

8/11/12/15. dan Antalija – Beograd

Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.

CENA UKLJUČUJE:

- avionski prevoz čarter letom avio kompanije Air Serbia, Beograd - Antalija - Beograd

- aerodromske takse 41,56€ (Beograd 25,06€, Antalija 16,5€), takse su podložne promeni.

- transfer aerodrom – hotel – aerodrom

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- uslugu ino-partnera

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

- YQ taksu - doplata za gorivo. Taksa je podložna promeni sve do samog polaska na putovanje, shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije. Turistička agencija Odeon World Travel će shodno zvaničnim obaveštenjima avio prevozioca, obaveštavati putnike o promenama cena do polaska na putovanje.

CENA NE UKLJUČUJE:

-obavezno putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.

- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:

Agencija Odeon World Travel ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia. Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23 kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8 kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10 kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:

Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.

Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.

Uz doplatu, osiguranje pokriva:

- troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;

- troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;

- troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;

- troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.

Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

TRANSFERI:

Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.

O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Predstavnik je obavezan da dočeka, isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

FAKULTATIVNI IZLETI:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Važne opšte napomene:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2022-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120 PRIJAVLJENIH PUTNIKA

Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 3 od 10.08.2023.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A

Garancija putovanja broj 2701355, važi od 01.10.2022. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30