GRANADA LUXURY BEACH AVSALLAR
OPIS

Lokacija: Hotel Granada Luxury Beach Avsallar nalazi se na peščano šljunkovitoj plaži, u oblasti Avsalar. Ležaljke, suncobrani i peškiri za plažu koriste se bez doplate.Od centra Alanje je udaljen 24 km, od mesta Side 43 km, a od aerodroma u Antaliji 104 km.

 

Sobe: Granada Luxury Beach Avsallar hotel raspolaže se 382 smeštajne jedince. Sve sobe imaju kupatilo (kada ili tuš/wc), fen, SAT TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar, balkon ili terasu. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel nalaze se standard i standard +18 adult only (love standard) sobe namenjene smeštaju osoba starijih od 18 godina. Veličina stanadard soba je 35 m², u zavisnosti od broja gostiju u sobi mogu biti bračni ležaj, single lažaj i sofa. Sobe mogu imati pogled na kopno, bočni/delimični pogled na more i pogled na more.

 

Hotelski sadržaj: Pored glavnog restorana gostima hotela Granada Luxury Beach Avsallar na raspolaganju su a la cart restoran, 5 barova, raspoređenih po svim delovima hotela. Od ostalih usluga, uz doplatu, gostima Granada Luxury Beach Avsallar hotela na raspolaganju su servis za pranje i peglanja veša, prodavnice, frizer, usluga čuvanja dece i rent a car servis.

 

Sport i zabava: Granada Luxury Beach Avsallar hotel ima spoljašnje i unutrašnje bazene za odrasle i decu kao i bazen sa toboganima. Za ljubitelje sporta tu je fitnes centar, a gosti se mogu zabaviti igrajući stoni tenis ili pikado. Wellness i spa centar sa turskim kupatilom, parnim kupatilom i prostorijama za masaže i kozmetičke tretmane odgovoriće zahtevima najzahtevnijih gostiju. Za najmlađe goste hotel Granada Luxury Beach Avsallar pored bazena obezbedio je mini klub i mini disko. Hotel ima dnevnu i noćnu animaciju za decu i odrasle. Na plaži gosti mogu uživati u raznim sportovima na vodi.

 

Na plaži
Animacija
Animacija za decu
Ležaljke i suncobrani u ceni
Spoljašnji bazen
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Restoran
Fitnes centar
Masaža
Wellness & Spa
Pikado
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:
1. dan Beograd – Antalija
Dolazak na aerodrome najmanje 2 i po sata pre poletanja aviona za Antaliju. Molimo putnike da po dolasku na aerodrom infomišu o šalteru prijave za let putem info-monitora ili aerodromske službe Informacija. Prijava za let za Antaliju. Po dolasku, prolazak pasoških i carinskih formalnosti. Transfer ka izabranom hotelu, smeštaj, noćenje.
2 – 7/10/11. Dan Antalija/Kemer/Side/Belek/Alanja
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
8/11/12. dan Antalija – Beograd
Slobodno vreme do polaska transfera na aerodrom. Let za Beograd. Kraj usluge.

CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz na relaciji Beograd – Antalija – Beograd
- aerodromske takse u trenutku objavljivanja programa 41,56€ (Beograd 25,06€, Antalija 16,50€), takse su podložne promeni do polaska na putovanje
-YQ taksu
- transfer aerodrom – hotel – aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
- uslugu ino-partnera
- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

CENA NE UKLJUČUJE:
- putno zdravstveno osiguranje
- osiguranje od otkaza aranžmana
Preporuka putnicima je da poseduju obe vrste osiguranja.
O cenama i uslovima polisa, putnici mogu dobiti više informacija u poslovnicama agencije.
- ostale nepomenute usluge

Doplata za gorivo
Kod ponude koja se bazira na realizaciji čarter letovima, vrednost goriva koja je korišćena za kalkulaciju od strane avio kompanije e 280usd/uscgl. Ukoliko dođe do promene cene, agencija zadržava pravo korekcije cena shodno dopisu avio kompanije.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OPŠTE INFORMACIJE I NAPOMENE

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija Odeon World Travel ima organizovane letove kompanijama navedenim u program putovanja. Okvirna ili predviđena vremena letova nalaze se na sajtu www.odeontravel.rs , dok će putnici o potvrdi satnice biti obavešteni najmanje 24h pre realizacije leta. Informacija o poletanju kao i putna dokumentacija putnicima će biti dostavljena u elektronskoj formi. Svi putnici koji nisu korisnici elektronske pošte, molimo da se obrate službi prodaje u jednoj od poslovnica radi preuzimanja dokumentacije. Dozvoljeni predati prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka) za zemlje EU, odnosno minimum 6 meseci (180 dana) za Egipat i za Tursku. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 godine nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel ili predstavnik lokalne partnerske agencije će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24h pre povratnog leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik agencije putnicima pruža uslugu asistencije koja može da se odvija neposredno ili telefonskim putem. Putnicima će biti zakazan info-sastanak radi dobijanja dodatnih informacija koje su vezane za boravak na destinaciji. Molimo putnike da prisustvuju info-sastancima čak i kada su povratnici na pojedinim destiancijama. Takođe, ukoliko putnik ipak ne želi da prisustvuje sastanku, molimo da o tome obavesti predstavnika putem telefona. Usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo. Na putnoj dokumentaciji – vaučeru, navedeni su kontakt telefoni predstavnika kao i dežuran broj telefona agencije Odeon World Travel.

INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je isključivo lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.


MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 150.
Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br.1 od 12.11.2024.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god
Garancija putovanja broj 2702416, važi od 01.10.2024. godine
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
Bulevar Crvene Armije 9b, Belville, Tel: +381 11 455 1 207, +381 11 455 1 209
www.odeontravel.rs

 

ONLINE-5-POSTO-POPUSTA.jpg