HOTEL PUTNIK
OPIS

SPECIJALNA AKCIJA: DVOJE DECE DO 11.99 GODINA GRATIS!!!!, važi za period boravka od 17.01.-31.01.2021
 

Standardna soba 1/2+1 ima francuski i jedan singl ležaj, te je preporuka agencije da ovaj tip sobe rezervišu porodice gde mlađe dete spava sa roditeljima u krevetu. U suprotnom, savetujemo family sobu gde će komoditet biti odgovarajući. 

 

Lokacija: Hotel Putnik je kompletno renoviran 2018 god. Nalazi se u Sunčanoj dolini, na 1650 m nadmorske visine, sa direktnim izlazom na ski stazu Sunčana doilina 1C i 15 minuta šetnje od turističkog centra Kopaonika.

 

Sobe: Hotel Putnik u svom sastavu ima ukupno 116 smeštajnih jedinica, 83 moderno uređene standardne sobe, 13 family soba, 6 luksuzno opremljenih apartmana i 14 superior soba u okviru superior vile hotela Putnik. Svaka smeštajna jedinica ima kupatilo, fen, mini bar, sef, TV, telefon i Wi-Fi, bade mantil i papuče.

 

Hotelski sadržaj: Hotel Putnik u svom sastavu ima pansionski restoran u kome se služe pansionski obroci. Pored glavnog restorana, hotel ima i a la carte restoran Stara Vila i Cafe Sunset  uz lobby bar. U sastavu hotela su dve igraoпice za decu i odrasle. Od dodatnih sadržaja, gostima su na rapolaganju kongresni ceпtar i sala za sastaпke, bioskop za decu, skijašпica i višeпamenski otvoreпi sportski tereni.  Za goste hotela orgaпizovan je povratni transfer mini busom do centra skijališta tokom radnog vremena žičara. 

 

Sport i zabava: U sastavu hotela Putnik nalazi se Spa centar sa unutrašnjim bazenom za odrasle, bazenom za decu i đakuzijem. Gostima je na raspolaganju i veliki izbor sauna i fitnes centar  

Hotel ima sertifikat Safe&Clean  

COVID 19 NAPOMENA:
Covid garancija hotel Putnik Kopaonik garantuje povraćaj uplaćenog iznosa za korišćenje usluga u hotelu Putnik Kopaonik u celosti u sledećim slučajevima:
- Potvrđeno prisustvo korona virusa kod jedne ili više osoba na koje se odnosi rezervacija smeštaja. Gost je dužan da dostavi pozitivan nalaz PCR testa
važi za domaće i strane goste.
- Zatvaranje granica za strane goste, proglašenje vandrednog stanja na teritoriji Republike Srbije, za domaće i strane goste.
Hotel Putnik Kopaonik zadržava pravo da ponudi gostu da uplaćen iznos aranžmana iskoristi u periodu do 31.03.2020. 

Shuttle servis do skijališta
Skijašnica
WI FI u krugu hotela
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Spa centar
Mini klub
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:
1. Dan

Dolazak u hotel. Smeštaj i usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 14:00h).

2. dan-pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu noćenje sa doručkom ili polupansion (napuštanje hotelskih soba do 10:00h).

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

CENA NE UKLJUČUJE:

- prevoz minibusem (svakodnevni polasci tokom cele zimske sezone sa kućne adrese). Planirano vreme polazaka je ranojutarnji na dan check in-a, a povratak poslednjeg dana okvirno oko 14-15h.
Cena povratne karte 4.700 rsd, jedan pravac 2.350 rsd, važi za sve uzraste.

- boravišne takse na destinaciji (plaćaju se na licu mesta).

po osobi po danu: za odrasle 120 rsd, decu (0-7god.)- besplatno, (7-15god.)- 60rsd, 

osiguranje u iznosu od 20,00 rsd po osobi dnevno bez obzira na uzrast. 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije, ili ukoliko agencija nema predstavnika na licu mesta, molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave zimske sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

 

COVID 19 NAPOMENA:
Covid garancija hotel Putnik Kopaonik garantuje povraćaj uplaćenog iznosa za korišćenje usluga u hotelu Putnik Kopaonik u celosti u sledećim slučajevima:
- Potvrđeno prisustvo korona virusa kod jedne ili više osoba na koje se odnosi rezervacija smeštaja. Gost je dužan da dostavi pozitivan nalaz PCR testa
važi za domaće i strane goste.
- Zatvaranje granica za strane goste, proglašenje vandrednog stanja na teritoriji Republike Srbije, za domaće i strane goste.
Hotel Putnik Kopaonik zadržava pravo da ponudi gostu da uplaćen iznos aranžmana iskoristi u periodu do 31.03.2020.  

 

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

Cenovnik broj 1 od 29.10.2020.

 OTP br. 469/2020 od 09.12.2020.god, kategorija licence A25

Garancija putovanja broj 2700633, važi od 01.10.2020. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30