PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan Beograd – Barselona
Sastanak grupe na
aerodromu “Nikola Tesla” dva i po sata pre leta. Direktan let za Barselonu kompanijom Air
Serbia (JU580).
Nakon sletanja u Barselonu transfer do izabranog hotela. Smeštaj,
noćenje.
2 – 10. dan Kosta Dorada
(Salou, Cambrils)
Slobodno vreme za
individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
11. dan Barselona
– Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom u Barseloni. Let za Beograd, kompanijom Air Serbia (JU581).
RED LETENJA:
Utorak / petak
JU580 BEG 0630 BCN 0910
JU585 BCN 2040 BEG 2310
CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz letom
avio kompanije Air Serbia, Beograd – Barselona - Beograd
- aerodromske takse 45€
podložno
promeni (LG 4,48€, RF 0,98€, RS 19,38€, RS 0,22€,
JD 16,40€ OG 0,63€, QV 3,27€)
- YQ taksu
- transfer aerodrom – hotel – aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom
objektu
- uslugu predstavnika na srpskom jeziku
- organizaciju putovanja
CENA NE UKLJUČUJE:
- boravišne takse na Kosta Doradi koje se plaćaju direktno na
recepciji. Za hotele 1*, 2* i 3* taksa iznosi 0.50 evra po osobi po noći, za
hotele sa 4* iznosi 1 evro po osobi po noći dok je za hotele sa 5* taj iznos
2.5 evra po osobi po noći. Deca do 16 godina ne plaćaju boravišnu taksu.
-putno
zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid. Sve dodate informacije putnici mogu
dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog
putovanja.Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem
telefona. Preporuka agencije je da
putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Preporuka
agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
PROMENA REZERVACIJE
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra
otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe
blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po
rezervaciji.
USLOVI PLAĆANJA
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije
definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem
kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga,
organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40%
akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro,
Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca
Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije
od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih
rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate
dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon
World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim
predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da
propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.
AVIONSKI PREVOZ, PRTLJAG
I PUTNA DOKUMENTACIJA:
Agencija
Odeon World Travel ima zakup na letovima kompanije Air Serbia. Dozvoljeni
predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku.
Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija
kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da
se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
Sve
satnice letova za redovne linije su navedene na sajtu agencije Odeon i dostupne
su putem linka www.odeontravel.rs
.
Na aerodromu je potrebno biti minimum 2,5 – 3h pre poletanja aviona.
Satnice
čarter prevoza (preliminarne) su prikazane na sajtu agencije Odeon i dostupne
su putem linka www.odeontravel.rs
. O
tačnom vremenu poletanja aviona putnici su dužni da se informišu najmanje 24h
pre polaska odnosno poletanja aviona.
Putna
dokumentacija se putnicima izdaje u Beogradu elektornskim putem najkasnije 24h
pre polaska, odnosno poletanja aviona.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu
dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o
postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama
osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve
strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od
prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do
iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u
toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće
svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko
putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja,
molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja
iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u
obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i
zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja
potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju
bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba
roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena
kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU
(dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu
Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju.
Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku
ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i
ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6
meseci nakon povratka sa putovanja (minimum
180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije
pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom
rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime
kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i
kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke
ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u
bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu
za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije)
se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret
agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna
za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom
rezervacije.
SMEŠTAJ I USLUGA:
U najvećem broju smeštajnih objekata u
smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00
h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je
da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti
rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih
dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na
razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele
sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini
hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u
agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o
smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili
dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled
objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija
smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje
nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim
objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
ALL
INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO - Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive
usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane
destinacije, predstavnik ino partnera agencije Odeon World Travel će vas
sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela.
Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su
zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se
informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem
telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici
će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Ukoliko informaciju o povratnom
transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije
na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre
zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik je obavezan
da dočeka, isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja
putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta
ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno
prisustvo).
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika
za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu.
Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno
prijavljenih podataka putnika.
Ukoliko beba (INF) na putovanju navršava 2 godine, potrebno je da ima svoje sedište u oba pravca, odnosno Agencija će u tom slučaju izdati kartu kao da se radi o detetu od 2 do 12 godina starosti (CHD) i naplatiti cenu za dete (CHD).
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je
lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za
realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa
organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije.
Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima
otkaza od strane putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili
bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA
PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo
kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite
nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen
da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA
REALIZACIJU PROGRAMA JE 20 PRIJAVLJENIH PUTNIKA
Ukoliko broj putnika bude
manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE
HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja
potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da
pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer
oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA
OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD
STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik br.4 od 21.04.2023
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od
01.10.2022. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11
366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11
323 81 30