TERME
OPIS

Hotel Terme 4* je hotel u okviru Terma Čatež u Sloveniji koji ima najmodernije uređene sobe, standardne se nalaze u prizemlju i nemaju balkon, a superior su na spratu i imaju balkon.

Svaka soba u hotelu Terme ima: kupatilo, fen za kosu, telefon, SAT TV, sef, mini bar, klima uređaj, dok superior sobe dodatno imaju balkon.

Pored hotelskog restorana gostima su na raspolaganju a la carte restoran i aperitiv bar.

Hotel Terme je smešten u mirnom delu Termi Čatež, udaljen 900 m od hotela Toplice 4* i 300 m od hotela Čatež 3*. Preporučujemo ga parovima jer ovde nema dodatnih sadržaja za decu. Nije povezan toplim hodnikom sa preostala dva hotela.

Bazenski kompleks hotela Terme predstavlja prostor rezervisan samo za goste ovog hotela. U svom sastavu ima unutrašnji i spoljašnji bazen, whirpool, finsku i tursku saunu. Gosti hotela Terme mogu da koriste zatvorenu i otvorenu termalnu rivijeru u okviru hotela Toplice.

 

Važna informacija:

Wellness centar – Centar zdravlja i lepote u hotelu Terme je od 06.11.2023. u procesu renoviranja.

Planiran datum otvaranja GRAND SPA centra u hotelu Terme je 21.06.2024.
Do tada svi gosti hotela Terme imaju besplatan 1 ulaz dnevno u renoviranu Wellness Rivieru (ulaz na recepciji zimske Termalne Rivijere)

 

Spoljašnji bazen
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Teretana
Wellness & Spa
Odbojka na pesku
Skvoš tereni
Teniski teren
Hotel Map Title
PROGRAM

Cena u svim paketima uključuje:
- TOPLICE 4* - smeštaj u sobama glavnoj zgradi 4*, dva ulaza dnevno na zimsku ili letnju Termalnu rivijeru, upotrebu fitnes studija, animacijski program.
- TERME 4* - smeštaj u sobama na spratu sa balkonom, neograničeno kupanje u zatvorenom i otvorenom bazenu hotela Terme, korišćenje Sauna i fitnes centra hotela Terme, 2 ulaza dnevno na letnju ili zimsku Termalnu rivijeru, animacijski program, jedan ulaz dnevno na bazenski kompleks hotela Čatež, bade mantil u superior sobi.
- ČATEŽ 3* - smeštaj u sobama na spratu sa balkonom, neograničeno kupanje u bazenu hotela Čatež, 2 ulaza dnevno na letnju Termalnu rivijeru ili 2 ulaz dnevno na zimsku Termalnu rivijeru, animacijski program i parking.
Napomena: sobe hotela Čatež imaju mogućnost samo jednog pomoćnog kreveta.

Popusti za sve pakete:
- U pratnji dve odrasle osobe deca do 6 god. besplatno bez sopstvenog kreveta, 6-12 god. 50% popusta na pomoćnom krevetu.
- U pratnji jedne odrasle osobe dete do 6 god. besplatno bez sopstvenog kreveta, dete 6-12 god. 50% popusta na pomoćnom krevetu (odrasla osoba plaća cenu jednokrevetne sobe).
- Treća odrasla osoba 15% popusta na pomoćnom krevetu.

Doplate za sve pakete:
- Boravišna taksa nije uključena u cenu i iznosi 2.5€ dnevno za odrasle i 1.25€ dnevno za decu 7-18 godina. Prijava boravka 1.5€ jednokratno po osobi. Plaćanje se vrši na recepciji hotela.
- Doplaza za ulaz u Wellness Riviera iznosi 25€ dnevno po osobi tokom nedelje i 35€ dnevno po osobi tokom vikenda i praznika.
- Krevetac 16€ dnevno, plaća se na licu mesta.
- Jednokrevetna soba u hotelu Toplice i Terme 25€, u hotelu Čatež 22€ dnevno.
- Bade-mantil u 5€ dnevno (plaćanje na licu mesta), osim u superior sobama hotela Terme gde je uračunat u cenu.
- Ručak ili večera u hotelu Terme 19€, Toplice 18€, Čatež 17€ dnevno po osobi, dečiji meni 11€ dnevno po osobi.

PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.
Drugi – pretposlednji dan: Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.
Poslednji dan: Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
- Organizaciju putovanja

CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišnu taksu na destinaciji 2.5€ dnevno za odrasle i 1.25€ dnevno za decu 7-18 godina. Prijavu boravka 1.5€ jednokratno po osobi. Plaćanje se vrši na recepciji hotela. Cene su informativnog karatktera i podložne su promeni.
- Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covid.
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja sa pokrićem kovid. Ne postoji unapred definisana fiksna cena ovog osiguranja, cena zavisi od mnogo faktora, molimo putnike da se obrate agenciji Odeon World Travel za konkretnu ponudu ovog osiguranja.

Preporuka turističke agencije Odeon World Travel je da putnik poseduje sva gore navedena osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 rsd po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 15:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Odeon Wold Travel, naveden je na vaučeru. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 6 od 02.11.2023.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701823, važi od 01.10.2023. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax: +381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs