WELLNESS & SPA FAMILY APARTMENTS BOLFENK
OPIS

Lokacija: Wellness & Spa family apartments Bolfenk se nalaze u okviru naselja Pohorje Village Wellness & Spa Resort, na padinama Pohorja, na samo 100 m od ski staza.

 

Sobe i apartmani: U 5 apartmanskih kuća naselja Bolfenk raspoređeno je 55 apartmana, svaki ima kupatilo (tuš/wc), telefon, SAT TV i opremljenu kuhinju. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel je aparman sa jednom spavaćom sobom i apartman sa 2 spavaće sobe.  Apartmani sa jednom spavaćom su veličine 54 - 64 m², pored spavaće sobe sa bračnim ili 2 single ležaja i dodatnim ležajem na razvlačenje imaju dnevni boravak u kom se nalazi sofa na razvlačenje na kojoj mogu spavati 1 odrasla osoba ili dvoje dece, čajna kuhinja, kamin i trpezarijski sto. Apartmani sa dve spavaće sobe su veličine 82 m², u jednoj spavaćoj sobi se nalaze bračni ležaj i 1 dodatni ležaj na razvlačenje, u drugoj su dva single ležaja i dodatni ležaj na razvlačenje, dok se u dnevnom boravku nalazi sofa na razvlačenje na kojoj mogu spavati 1 odrasla osoba ili dvoje dece, čajna kuhinja, kamin i trpezarijski sto.

 

Hotelski sadržaj: Gosti Wellness & Spa family apartments Bolfenk apartmana mogu koristiti usluge pansionoskog restorana hotela uz doplatu, takđe na raspolaganju im je i kafe bar, a mogu da uživaju u lobby baru pored kamina ili na terasi hotela. Apartmani u povezani sa wellness centrom Wellness Hiša Pohorje Village koji ima bezen i whirpool, a u okviru spa centra nalaze se finska, turska i herbal sauna, ledena pećina, kao i niz sadržaja za opuštanje i ulepšavanje.  Za goste hotela i apartmana obezbeđena je skijašnica, kao i parking.

Minimum boravka u hotelu je 2 noći, u periodu 29.12-02.01. minimum je 3 noći.


ZA PERIOD BORAVKA 26.12.2025-03.03.2026. UKOLIKO SE ARANŽMAN OTKAŽE 22 ILI MANJE DANA PRE POČETKA PUTOVANJA OTKAZNI TROŠKOVI SU 100% 

 




U blizini ski staze
Parking
Skijašnica
Unutrašnji bazen
Bar
Restoran
Đakuzi
Parno kupatilo
Sauna
Hotel Map Title
PROGRAM

MARIBORSKO POHORJE
ZIMA 2025/2026
SOPSTVENI PREVOZ

Akija 7=6 važi u periodima 24.10-28.12.2025. i 03.01-25.12.2026.


PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan
Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.
Poslednji dan
Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu.
- Organizaciju putovanja.
- Neograničeno korišćenje bazena.
- Parking ispred hotela (do popune kapaciteta).
- Wi-Fi.

CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišnu taksu, 2.5€ dnevno za odrasle i 1.25€ za decu 7-12 godina. Plaćanje se vrši na licu mesta na recepciji hotela.
- Eco taksu 1€ po osobi dnevno. Plaćanje se vrši na licu mesta na recepciji hotela.
- Putno zdravstveno osiguranje, sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

DOPLATE:
- Obavezna doplata za novogodišnju večeru 31.12.2025. 75€ za odrasle i 50€ za decu 6-12 god. Novogodišnja večera ne uključuje piće. Doplata je već obračunata u cenovniku.
- Za goste apartmana doplata za doručak u hotelu 15€ za odrasle i 10€ za decu 2-12 god. dnevno po osobi, za pvečeru 33€ za odrasle i 23€ za decu 6-12 god. dnevno po osobi. Za goste apartmana koji doplate ishranu takođe je obavezna doplata i za novogodišnju večeru. Doplata se naknadno obračunava, nije obračunata u cenovniku.
- Ulaz u sauna svet, doplata 26€ po osobi za 3 sata.
- Doplata za krevetac u hotelu 15€ dnevno.
- Doplata za kućne ljubimce 15€ dnevno.
- Doplata za jednokrevetnu sobu 25€ dnevno, na upit.
- Minimalan boravak 2 noćenja, osim u periodu 29.12-02.01.2026. kada je 3 noćenja. Doplata za kraći boravak iznosi 20%, na upit.

PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

*** Za period boravka 26.12.2025-03.03.2026. UKOLIKO SE ARANŽMAN OTKAŽE 22 ILI MANJE DANA PRE POČETKA PUTOVANJA OTKAZNI TROŠKOVI SU 100%

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 15:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Odeon Wold Travel, naveden je na vaučeru.  Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.


ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik broj 1 od 21.08.2025.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2702416, važi od 01.10.2024. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
Bul. Crvene Armije 9b, Beograd, Tel: +381 60 0240 123