INFORMACIJA ZA ARANŽMANE NA LETOVIMA AIR
SERBIA
10 NOĆENJA/11 DANA, 11 NOĆENJA/12 DANA, 7 NOĆENJA/8 DANA:
POLASCI:
10 NOĆENJA - 18.jun,
09.jul, 30.Jul, 20.avg, 10.sep
11
NOĆENJA - 28.jun, 7.jul, 19.jul, 28.jul, 09.avg, 30.avg,
7 NOĆENJA - 01.jul, 8.jul, 15.jul, 22.jul, 29.jul, 05.avg,
12.avg, 19.avg,
Program
putovanja - 10 noćenja/11 dana:
1. dan Beograd
- Sharm El Sheikh
Sastanak
grupe na aerodromu “Nikola Tesla”, dva sata pre leta. Let za Sharm el Sheikh
direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do
izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2 - 10. Dan Sharm
El Sheikh
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne
izlete. Noćenje.
11.
dan Sharm El Sheikh - Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u Sharm el
Sheikh. Let za Beograd.
Program putovanja - 11 noćenja/12 dana:
1.dan Beograd
- Sharm El Sheikh
Sastanak
grupe na aerodromu “Nikola Tesla”, dva sata pre leta. Let za Sharm el Sheikh
direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do
izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2 - 11. Dan Sharm El Sheikh
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne
izlete. Noćenje.
12.
dan Sharm El Sheikh - Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u Sharm el
Sheikh. Let za Beograd.
Program putovanja - 7 noćenja/8 dana:
1.dan Beograd
- Sharm El Sheikh
Sastanak
grupe na aerodromu “Nikola Tesla”, dva sata pre leta. Let za Sharm el Sheikh
direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do
izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2 - 7. Dan Sharm El Sheikh
Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne
izlete. Noćenje.
8.
dan Sharm El Sheikh - Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma u Sharm el
Sheikh. Let za Beograd.
CENA UKLJUČUJE:
-
avionski prevoz direktim čarter letom Air Serbia Beograd - Sharm El Sheikh -
Beograd sa pripadajućom YQ taksom.
- aerodromske takse 58.75€ (Beograd 25.06€, Sharm el Sheikh 33,69€), takse su podložne promeni.
- YQ taksu – doplatu za gorivo. Taksa je podložna promeni sve do
samog polaska na putovanje, shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije.
Turistička agencija Odeon World Travel će shodno zvaničnim obaveštenjima avio
prevozioca, obaveštavati putnike o promenama cena do polaska na putovanje.
- transferi aerodrom - hotel -
aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u
izabranom smštajnom objektu
- organizaciju
putovanja i usluge predstavnika
- organizaciju putovanja i usluge
predstavnika -
organizaciju putovanja i usluge predstavnika
CENA NE UKLJUČUJE:
-
zdravstveno putno osiguranje
- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno
2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne
informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe
vrste osiguranja.
-
fakultativni izleti
- egipatsku vizu 25$ po pasošu. Putnici sa srpskim pasošima mogu
platiti vizu po sletanju na aerodrom Šarm el Šeik, pre pasoške kontrole (25$ po
pasošu) ili je samostalno pribaviti u ambasadi Egipta u Beogradu, minimum dve
nedelje pred putovanje (15$ po pasošu). Potrebna dokumentacija za izdavanje
vize u Egiptu: pasoš koji je važeći najmanje 6 meseci duže od datuma povratka
sa putovanja i ima dve slobodne stranice, dve fotografije kao za pasoš (na
svetloj pozadini), vaučer i rezervacija avio karte (izdaje agencija na zahtev
putnika).
VAŽNA NAPOMENA:
Egipatska
viza, u formi specijalnog pečata, je besplatna za putnike koji ostaju sve vreme
boravka u regiji Šarm el Šeik-a. SAMO putnici koji planiraju duži boravak od 15
dana ili fakultativni izlet u Kairo plaćaju vizu po sletanju u Šarm el Šeik 25
usd (šalter pre pasoške kontrole).
PROMENA
REZERVACIJE
Svaka promena
rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U
pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije
je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 RSD po rezervaciji.
VAŽNE OPŠTE NAPOMENE:
Pre polaska na put potrebno je da
se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o
uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju.
Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska
granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da
svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude
bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se
informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje
tranzita.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako
drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima
prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba
i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo
aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA - prilikom
rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije
15 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa
Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE - bez kamate,
kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE
RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima
građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom
uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u
agenciji.
5. PREKO RAČUNA - uplata na račun
Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa
firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM - sa
izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u
banci.
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG
Agencija Odeon World Travel ima
organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia (Aviolet). Vremena poletanja
aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj
satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate
prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca
starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija
kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da
se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
VIZE I PUTNA DOKUMENTA
Viza za Egipat za državljane RS je
potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je
saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje
roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja
pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili
opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i
drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti
minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).
Putnici koji nisu državljani Srbije
u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i
zemalja kroz koje prolaze.
CENE ZA DECU
Važe samo uz dve punoplatežne osobe
- Dete koje ima besplatan smeštaj
plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale
hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.
- Dete koje ostvaruje određeni
popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima
pomoćni.
Prilikom prijavljivanja imena
putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje
hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz
netačno prijavljenih podataka putnika.
SMEŠTAJ
U najvećem broju hotela ulazak u
sobe je posle 14.00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost
želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i
da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu
obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska.
Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da
iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i
izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak.
Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje
putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu.
Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
NAPOMENA
Postoji mogućnost da neki od
sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta
organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po
principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled
nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne
smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u
hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO
Molimo da se o detaljnom konceptu
all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET
U najvećem broju hotela je na
rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što
može značajno uticati na komfor u sobi.
KLIMA UREĐAJ
Funkcionisanje klima uređaja zavisi
od sezone i poslovne politike hotela.
TRANSFERI
OD/DO AERODROMA: Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik
agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi
prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom
prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i
organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World
Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera
putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti
poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne
dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji.
Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog
vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE
Predstavnik je obavezan da dočeka i
isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po
dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne
pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno
prisustvo).
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili
bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na
prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju
bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite
nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen
da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI
Organizator fakultativnih izleta je
lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za
realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa
organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije.
Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima
otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE
Shodno trenutnoj situaciji i merama
prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj
higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske
zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti
zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave
gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim
bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih
kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se
informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u
godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju
pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su
promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu
garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju
zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
OSIGURANJE
Prodavac na ovlašćenom prodajnom
mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o
postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama
osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve
strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od
prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do
iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja,
dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u
roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje
neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod
te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste
MINIMALNI
BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120.
Ukoliko broj putnika bude manji,
putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE
DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde,
putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo
pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine
sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE
PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE
JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik br. 3 od 13.03.2023.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od
01.10.2022. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99
Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd,
Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22,
+381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04
Fax: +381 11 323 81 30