TERMAG
OPIS

Lokacija: Moderan i autentičan planinski hotel Termag zauzima centralno mesto u ski centru Jahorina. Smešten je na 1 550 m nadmorske visine, neposredno uz stazu i žičare.

 

Sobe: Gostima hotela Termag na raspolaganju je 71 soba i 21 moderno opremljen apartman. U ponudi turističke agencije Oeon World Travel su economic sobe, lux sobe, basic apartmani, family apartmani i superior apartmani. Svaka soba ima kupatilo (tuš/wc), fen, SAT TV, telefon, internet, mini bar i sef. Economic sobe su površine 22 m2 i mogu imati jedan francuski krevet ili dva odvojena kreveta, nemaju terasu. Lux sobe su površine do 38 m2 i pored jednog francuskog kreveta ili dva odvojena imaju opciju dodavanja trećeg pomoćnog ležaja, neke sobe imaju i terasu. Basic apartmani su površine od 45 m2 i pored jednog francuskog kreveta imaju opciju pomoćnog ležaja za treću i četvrtu osobu, neki apartmani imaju i terasu. Family apartmani su površine od 50 m2, sastoje se od dve prostorije i imaju jedan francuski ležaj i pomočni ležaj za treću i četvrtu osobu, neki apartmani imaju i terasu. Superior apartmani imaju dve spavaće sobe sa francuskim krevetima, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje i dva kupatila, neki apartmani imaju i terasu.

Napomena: U cenu apartmana uključeno je korišćenje wellness i spa centra (bazen, sauna i parno kupatilo) i parking mesto u podzemnoj garaži.

U cenu economc i lux soba nije uključeno korišćenje wellness i spa centra*, kao ni parking mesto u hotelskoj garaži**.

*Za goste economic i lux soba cena 3-časovne ulaznice za korišćenje wellness paketa (bazen, sauna i parno kupatilo) iznosi 21 eur za odrasle i 11 eur za decu 6-12 god.

** Za goste economic i lux soba cena parking mesta u podzemnoj garaži iznosi 26 eur dnevno. Nije moguće unapred rezervisati parking mesto, već isključivo na licu mesta zavisno od raspoloživosti.

 

Hotelski sadržaj: Gostima hotela Termag na raspolaganju su restoran, kamin sala, bar, kuglana i animacija za decu. U neposrednoj blizini hotela nalazi se restoran „Koliba“ u kojem gosti mogu da uživaju u planinskom ambijentu, tradicionalnim jelima i dobroj zabavi. U Wellness & spa centru se nalaze unutrašnji bazen, sauna, parno kupatilo, đakuzi, fitnes klub, solarijum i soba za masažu. Hotel Termag nudi usluge iznajmljivanja i prodaje ski opreme, ski servisa i ski škole, kao i skijašnicu, parking i garažu.

 

 U periodu 28.12.2025-04.01.2026. minimum boravak je 5 noćenja, dok je u ostalim periodima minumin 3 noćenja. Kraći boravak je na upit.

 

Cene ski usluga možete pogledati ovde 

 

Blizu žičare
Ski in/ski out hotel
Animacija za decu
Garaža
Iznajmljivanje SKI opreme
Kamin sala
Parking
Room service
Skijašnica
Suvenirnica
WI FI u krugu hotela
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Đakuzi
Masaža
Sauna
Tursko kupatilo
Wellness & Spa
Bilijar
Kuglanje
Hotel Map Title
PROGRAM

PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan
Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.
Poslednji dan
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije.

CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.
- Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu i rezervisanom paketu.
- Uslugu rezervacije.
- Organizaciju putovanja.

CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišne takse i osiguranje na destinaciji u iznosu od 2€ dnevno po osobi, deca do 12 god. plaćaju samo osiguranje 0,30€ (u zavisnosti od kursa BAM). Plaćanje se vrši na licu mesta na recepciji hotela ili u agenciji zavisno od paketa i cenovnika.
- Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covid.
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja sa pokrićem kovid. Ne postoji unapred definisana fiksna cena ovog osiguranja, cena zavisi od mnogo faktora, molimo putnike da se obrate agenciji Odeon World Travel za konkretnu ponudu ovog osiguranja.
Preporuka turističke agencije Odeon World Travel je da putnik poseduje sva gore navedena osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kadado promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 rsd po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21  dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.


CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Odeon Wold Travel, naveden je na vaučeru.  Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik broj 3 od 23.10.2025.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2702965, važi od 01.10.2025. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
Bul. Crvene Armije 9b, Beograd, Tel: +381 60 0240 123