CLUB TUANA
OPIS

Lokacija: Hotel Club Tuana je hotelski kompleks koji se nalazi na posebnoj lokaciji gde se susreću Sredozemno i Egejsko more u Fetijama u okrilju prirode, a okružuje ga bujno zelenilo, sa pojedinim retkim biljnim vrstama. Pravi je izbor za ljubitelje mirnog odmora, daleko od grada i buke na samoj privatnoj peščano-šljunkovitoj plaži. Od centra Fetija hotel je udaljen 17 km, a od aerodroma Dalaman oko 40 km.

 

Sobe: Hotel Club Tuana ima ukupno 413 soba raspoređenih u 24 bloka (16 u club delu i 8 u park delu). Sve sobe imaju: kupatilo (kada ili tuš/wc), fen, SAT TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar i balkon. Park sobe se nalaze u mirnijem delu kompleksa, malo dalje od restorana, bazena i centralnih dešavanja u kompleksu. Smeštajne jedinice mogu biti udaljene od plaže do 300 m.

Hotelski sadržaj: U sastavu hotela Club Tuana nalaze se glavni restoran sa ponudom internacionalne kuhinje, 3 a la carte restorana (riblji, italijanski i turski), 7 barova raspoređenih po hotelu. Od dodatnih sadržaja ima: internet centar, mini centar za kupovinu, menjačnicu, servis za pranje i peglanje veša, usluge lekara na poziv.

Sport i zabava: Gostima hotela Club Tuana na raspolaganju je veliki spoljašnji bazen u centralnom delu kompleksa, kao i dečiji bazen. U okviru spa centra čije se korišćenje doplaćuje, nalaze se sauna, hamam, fitnes centar, ponude masaža i terapija, kao i frizerski salon. Najmlađim gostima u ovom hotelu pruža se mnogo mogućnosti za zabavu tokom celog dana u okviru dečijih klubova sa timom animatora, svakodnevna poseta mini zoo vrtu, šetnja po uređenom hotelskom vrtu, a u večernjim satima uživanje u predstavama u amfiteatru na otvorenom. Ljubiteljima aktivnog odmora hotel Club Tuana, nudi učešće u brojim sportskim aktivnostima, kao što su: aerobik, tenis, košarka, boćanje, pikado, streljaštvo, stoni tenis, odbojka na pesku, mini fudbal, mini golf, kao i u sportovima na vodi.

all inclusive concept

 

Akva park
Internet
Mini klub
Spoljašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Spa centar
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:

1.dan                      Beograd – Dalaman

Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” dva sata pre leta. Let za Dalaman na redovnoj liniji avio kompanije Turkish Airlines, preko Istanbula. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela u Fetijama. Smeštaj, noćenje.

2 – 10. dan            Fetije

Slobodno vreme za individualne aktivnosti i odmor. Noćenje.

11. dan                  Dalaman – Beograd

Doručak i odjavljivanje iz hotela. Transfer do aerodroma u Dalamanu. Let za Beograd, preko Istanbula, kompanijom Turkish Airlines.

 

RED LETENJA PO SMENAMA:

26.08. – 05.09.2020.

11 dana / 10 noćenja

TK1082 26AUG  BEGIST   0905  1200

TK2558 26AUG  ISTDLM  1640  1755

TK2557  05SEP   DLMIST  1400  1530

TK1083  05SEP   ISTBEG   1845  1930

02.09. – 12.09.2020.

11 dana / 10 noćenja

TK1082 02SEP  BEGIST   0910  1200

TK2558 02SEP  ISTDLM  1750  1920

TK2557 12SEP  DLMIST  1400  1530

TK1083 12SEP  ISTBEG   1845  1930

09.09. – 19.09.2020.

11 dana / 10 noćenja

TK1082 09SEP  BEGIST   0910  1200

TK2558 09SEP  ISTDLM  1750  1920

TK2557 19SEP  DLMIST  1400  1530

TK1083 19SEP  ISTBEG   1845  1930

CENA UKLJUČUJE:

 - avionski prevoz na redovnoj liniji avio kompanije Turkish Airlines, Beograd - Istanbul – Dalaman – Istanbul - Beograd

 - aerodromske takse 175,40€ (yr 126 eur; beogradske takse lg 4.48 eur/rf 0.98 eur/rs 16.72 eur/rs 0.22 eur;  turske takse 63 eur/tr 20 eur/vq 4 eu), takse su podložne promeni.

- transfer aerodrom – hotel – aerodrom

 - rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

 - organizaciju putovanja

CENA NE UKLJUČUJE:

- putno zdravstveno osiguranje

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:

Avio prevoznik je Turkish Airlines, redovnim letovima iz Beograda. Vremena poletanja/sletanja su aktuelna u trenutku objave programa. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 30kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

 

 

OSIGURANJE:      

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:

Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.

Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Maksimalno trajanje pokrića je do 30.09.2020.

Uz doplatu, osiguranje pokriva:

-          troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;

-          troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;

-          troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;

-          troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima. 

Za više informacija molimo kontaktirajte najbližu poslovnicu.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

TRANSFERI:

Po dolasku na aerodrom vozač će vas sačekati sa obeležjem agencije i transferisati do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni tokom boravka na destinaciji. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate na dežurni broj telefona agencije. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

 

MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 4

Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

Cenovnik br.1 od 05.08.2020.

OTP br. 103/2020 od 01.02.2020.god, kategorija licence A40

Garancija putovanja broj 2700165, važi od 01.01.2020. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30

office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs