SANTA BEACH
OPIS

Lokacija: Hotel Santa Beach se nalazi u solunskoj regiji, u mestu Agia Triada. Hotel Santa Beach se nalazi na samoj plaži, od centra mesta udaljen je 700 metera, a od Soluna je udaljen 20 km.
Sobe: Hotel Santa Beach u svom sastavu poseduje tri tipa soba i sve su kompletno renovirane 2017. godine. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel se nalaze standardne sobe (oko 15 m2), superior sobe (oko 18-20m2), smeštene na petom spratu uz predivan pogled na more, i eko superior sobe (18-20 m2) smeštene na petom spratu, bez terase ili balkona, uz pogled more. Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, mini frižider i balkon. Sobe prilagođene osobama sa invaliditetom dostupne su uz prethodnu proveru.
Hotelski sadržaj: Hotel Santa Beach na raspolaganju ima otvoreni bazen sa snek barom kraj bazena, vinski bar Kassiopeia sa potpunom barskom uslugom, kao i gurmanski restoran Andromeda u kome se služe mediteranski i grčki specijaliteti i koji ima spektakularan pogled na more. U hotelu Santa Beach se nalazi veliki poslovni i konferencijski centar koji uključuje sekretarske usluge, pristup internetu i sale za bankete na otvorenom i zatvorenom, maksimalnog kapaciteta do 400 ljudi.
Sport i zabava: Hotel Santa Beach se nalazi u blizini zabavnih parkova, bioskopa i mesta za noćni izlazak. Takođe, gosti imaju mogućnost za obilaske vinskih puteva severne Grčke, kupovinu ili vožnju do Svete Gore ili plaža Halkidikija.

Bankomat
Konferencijske sale
Usluge lekara
Servis za pranje i peglanje
Parking
Rent a Car
WI FI u krugu hotela
Spoljašnji bazen
Ležaljke i suncobrani na plaži
Ležaljke i suncobrani pored bazena
Peškiri za plažu
A la Carte restoran
Snek bar
Hotel Map Title
PROGRAM

NAPOMENE:
- Svaka promena potvrđene rezervacije se naplaćuje 15 eur
- Hotel zadržava pravo da propiše drugačije uslove za rezervacije u periodu Uskrsa ili nacionalnih praznika
- Jednokrevetne sobe su na upit (uz prethodnu proveru) i uz doplatu.  

INFORMACIJE ZA ARANŽMANE SOPSTVENIM PREVOZOM

Sve cene su iskazane dnevno po osobi u EUR za minimalan boravak od 7 noćenja, manji broj noćenja i jednokrevetne sobe su na upit.

 

PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan: dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.
Drugi do poslednjeg dana: Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge. Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete.
Poslednji dan
: Napuštanje hotela ili apartmana do 09:00h. Kraj programa.

 

U cenu aranžmana je uključeno:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom hotelu
- usluge inopartnera

- organizacija putovanja

 

U cenu aranžmana nije uključeno:

- zdravstveno putno osiguranje

- boravišna taksa
- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana, u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja. 

 

BORAVIŠNA TAKSA:
Od 01. Januara 2018. godine se vrši obavezna naplata boravišne takse u Grčkoj, na recepciji hotela ili apartmana:

Iznosi po sobi / po noći: hoteli 1*i 2*- 0,5€, hoteli 3* - 1,5€, hoteli 4* - 3€, hoteli 5* - 4€.

Okvirni iznosi po sobi / po noći: apartmani 1 i 2 ključa - 0,25€, apartmani 3 ključa - 0,5€, apartmani 4ključa - 1€.

 

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Evrima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

 

1. UPLATA DO POLASKA - prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE - bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA - uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM - sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.

OSIGURANJE:   

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji. Maksimalno trajanje pokrića je do 30.09.2020.
Uz doplatu, osiguranje pokriva:
- troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
- troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
- troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;
- troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu. 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Viza za državljane RS nije potrebna, pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

NAPOMENA - U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ROK ZA POTVRDU REZERVACIJE JE NAJKASNIJE DVA RADNA DANA OD MOMENTA PRIJAVE I UPLATE AKONTACIJE

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE i OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

 

Cenovnik br. 5 od 12.06.2020.

 

OTP br. 103/2020 od 01.02.2020.god, kategorija licence A40

Garancija putovanja broj 2700165, važi od 01.01.2020. god.

 

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax:+381 11 323 81 30

mail: office@odeontravel.rs,

 

www.odeontravel.rs