Program putovanja:1.dan Beograd –
Antalija (Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer)
Sastanak grupe na aerodromu “Nikola
Tesla” dva sata pre leta. Let za Antaliju
direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia.
Nakon
sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.
2 – 7/10/11/14. dan Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer
Slobodno vreme za individualne
aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.
8/11/12/15. dan Antalija
– Beograd
Slobodno vreme do polaska na aerodrom.
Let za Beograd.
CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz čarter letom avio
kompanije Air Serbia, Beograd - Antalija - Beograd
- aerodromske takse 41,56€ (Beograd 25,06€, Antalija 16,5€), takse su podložne promeni.
- transfer aerodrom – hotel – aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom
smeštajnom objektu
- uslugu ino-partnera
- organizaciju putovanja i usluge
predstavnika
- YQ taksu -
doplata za gorivo. Taksa je podložna promeni sve do samog polaska na putovanje,
shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije. Turistička agencija Odeon
World Travel će shodno zvaničnim obaveštenjima avio prevozioca, obaveštavati
putnike o promenama cena do polaska na putovanje.
CENA NE UKLJUČUJE:
-obavezno putno zdravstveno osiguranje sa pokricem
Covid. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon
World Travel.
- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe
vrste osiguranja.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
PROMENA REZERVACIJE
Svaka promena rezervacije se prema Opštim
uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do
promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od
3000RSD po rezervaciji.
USLOVI PLAĆANJA
Cene su izražene u Eurima (osim ako
drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima
prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu
roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom
rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije
21 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa
Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate,
kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata
prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA
– uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima
građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom
uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u
agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon
World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa
firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim
predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da
propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.
AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija Odeon World Travel ima
organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia. Vremena poletanja aviona biće
poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova
informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23 kg po
putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8 kg po putniku. Deca starosti do 2 godine
imaju pravo na 10 kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U
slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj
aerodromskoj službi.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu
dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o
postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama
osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve
strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od
prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do
iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja,
dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u
roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje
neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod
te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
Posebne
napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno
osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane
virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav,
pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog
osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja
pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje
je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata
osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj
Federaciji.
Uz doplatu,
osiguranje pokriva:
- troškove
neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u
slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i
dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
- troškove
lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;
- troškove
bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;
- troškove
repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.
Za više
informacija molimo pratite LINK ili
kontaktirajte najbližu poslovnicu.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u
obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i
zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja
potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju
bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba
roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena
kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU
(dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu
Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju.
Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku
ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i
ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6
meseci nakon povratka sa putovanja (minimum
180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije
pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom
rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime
kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i
kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke
ukoliko su dodatni podaci potrebni za
realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne
ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne
finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak
snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel.
Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično
tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u
smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do
10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan
je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti
rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih
dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na
razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele
sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini
hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u
agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o
smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili
dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled
objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija
smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje
nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u
smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane
destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti
na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da
vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne
transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama
turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici
će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate
24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u
hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je
biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Predstavnik je obavezan da dočeka,
isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po
dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne
pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno
prisustvo).
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika
za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu.
Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno
prijavljenih podataka putnika.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je
lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za
realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa
organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije.
Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima
otkaza od strane putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili
bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA
PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo
kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite
nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen
da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
Važne opšte napomene:
Pre polaska na put potrebno je da
se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o
uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju.
Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska
granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da
svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude
bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se
informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje
tranzita.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo
putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim
objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije.
Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene
načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost
da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u
restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz
ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete
sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2022-u godinu u momentu
objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije
servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog
karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu
biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti
gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA
REALIZACIJU PROGRAMA JE 120 PRIJAVLJENIH
PUTNIKA
Ukoliko broj putnika bude
manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE
HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja
potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da
pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer
oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik br. 2 od 06.03.2023.
OTP br. 114/2021 od
12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od
01.10.2022. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd,
Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30