GRAND HOTEL PRIMUS
OPIS

Grand Hotel Primus 4*superior uređen je u starorimskom stilu, tako vam već po ulasku u hotel dobrodošlicu poželi jedan od kostimiranih rimskih imperatora. Ovde se organizuju i posebne rimske večeri sa večerom koja se služi u hedonističkom wellness centru. Hotel je savremeno opremljen, a sve sobe imaju kupatilo, fen za kosu, klima uređaj, TV, telefon, internet konekciju, mini bar, sef, balkon ili terasu, bademantil i peškire. U sastavu hotela je glavni restoran, a la carte restoran Primus, kao i klub Gemina XIII.

WELLNESS CENTAR VALENS AUGUSTA nalazi se u sklopu Grand hotela Primus i ovde se možete u potpunosti prepustiti hedonizmu kao što su to znali stari Rimljani. Wellness centar sastoji se iz tri dela: IMPERIUM (sa ponudom tretmana za negu lica i tela), FLAVIA (sauna centar u čijem sastavu su rimska vip sauna, finska, aroma, blatna, slana soba, whirlpool sa termalnom vodom i hladan bazen) i VESPASIANUS (u kome se nalazi unutrašnji bazen sa izlazom u spoljašnji, dečiji bazen i whirlpool).

 

TERMALNI VODENI PARK obuhvata površinu od 4.200 m2 ima ukupno 12 bazena, od toga 6 unutrašnjih i 6 spoljašnjih. U zimskom delu su pored ovih bazena i jedan tobogan, bazen sa masažerima, dečiji i terapijski bazen, a u letnjem delu su pored bazena i 4 tobogana. Ovaj park nalazi se preko puta Grand hotela Primus 4*.
U okviru termalnog parka gosti takođe mogu da se prepuste opuštanju i uživanju u finskim, turskim i aroma sunama, kao i različitim vrstama masaža i kupki. Saune u vinskim bačvama nude poptuno novi doživljaj u drvenom ambijentu, a posebnu atrakciju predstavlja finska sauna u obliku tipične prekmurske kućice “cimprače”.
 

Higijenski standard Sava Hoteli 

 

Akva park
Parking
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Wellness & Spa
Hotel Map Title
PROGRAM

CENA UKLJUčUJE:

- Neograničeno korišćenje bazena wellness centra Vespasianus (i na dan odlaska).

- 2 ulaza dnevno na bazene i saune Termalnog Parka (50m udaljen od hotela).

- Bade mantil.

- Wi-Fi.

- Parking.

- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu.

- Organizaciju putovanja.

 

POPUSTI i DOPLATE:

-  20% popusta Važi za rezervacije do 24.12. i period boravka do 06.01 – 06.03.2022.

- U pratnji dve odrasle osobe prvo dete do 12 god. na pomoćnom krevetu i drugo dete do 6 god. deli krevet BESPLATNO. Drugo dete 6-12 god. plaća 50€ dnevno.

- Boravišna taksa nije uključena u cenu i iznosi 2€ dnevno po osobi. Plaća se na recepciji hotela. Cene su informativonog karatkera i podložne su promeni.

- Prijava boravka 1€ jednokratno po osobi, plaća se na licu mesta.

- Ručak 18€ dnevno po osobi u GH Primus ili 10€ dnevno u restoranu Zila.

- Krevetac 7€ dnevno.

- Garaža 5€ dnevno.

- Doplata za kraci boravak od 2 noćenja +10%.

 - Novogodišnja večera 60€ za odrasle i decu stariju od 6 god. Večera je organizovana u na bazi švedskog stola 18 - 22h uz animir muziku.

 

 

CENA NE UKLJUčUJE:

- Zdravstveno putno osiguranje.

- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

 

PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel ili apartman posle 14:00h.

Drugi – pretposlednji dan: Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi izabrane usluge.

Poslednji dan: Napuštanje hotela ili apartmana do 10:00h.

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 50% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

OSIGURANJE: 

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na krajnju ili kroz tranzitne destinacije. Molimo putnike da sa posebnom pažnjom pristupaju ovom usled okolnosti Covid 19.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

 

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. U programu se nalaze osnovne kategorije soba, viša kategorija je moguća uz doplatu i na upit.

Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

 

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

 

Cenovnik br. 1 od 18.11.2021.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A

Garancija putovanja broj 2700972, važi od 01.10.2021. god.

 

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30

office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs