GRAND HOTEL TORNIK
OPIS

Lokacija: Grand hotel Tornik je jedini hotel sa 5* na Zlatiboru. Nalazi se na nadmorskoj visini od 1010m. Gosti koji vole porodična putovanja i porodičan odmor u Srbiji, sigurno neće zaobići ovaj ekskluzivan hotel. Takođe i parovi mogu da provedu romantični produženi vikend u ovom luksuznom hotelu sa puno sadržaja.

 

Sobe: Grand hotel Tornik poseduje 129 smeštajnih jedinica u svom sastavu. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel su standard sobe i junior apartmani. Standard sobe imaju bračni krevet ili dva odvojena kreveta. Svaka dvokrevetna soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, mini bar, sef, besplatan wi-fi, bade mantil i besplatno parking mesto ispred hotela. Junior apartmani imaju jednu veliku prostoriju u kojoj se nalazi spavaća soba sa bračnim krevetom i dnevna soba sa garniturom. Svaki apartman je moderno opremljen i ima kupatilo, fen, TV, telefon, mini bar, sef, besplatan wi-fi, bade mantil i besplatno parking mesto ispred hotela.

 

Hotelski sadržaj:  Grand hotel Tornik u svom sastavu pored glavnog restorana, u kome se služe pansionski obroci, poseduje i jedan a la carte restoran. Pored ovoga Grand hotel Tornik ima i glavni loby bar u hotelu u kome u prijatnom ambijentu gosti mogu da se opuste uz razne vrste alkoholnih i bezalkoholnih pića, wine bar – kamin salu u kojoj gosti mogu u toploj atmosferi da isprobaju veliki broj vina, poslastičarnicu u kojoj gosti mogu da probaju različite vrste kolača i torti, kao i da uživaju u panoramskom pogledu na vrh Tornik sa prostrane terase ovog luksuznog hotela. Grand hotel Tornik takođe ima besplatan parking za goste hotela, garažu, usluge pranja veša i konferencijsku salu.

 

Sport i zabava: Grand hotel Tornik poseduje ekskluzivan spa i wellness centar koji se prostire na površini od 2250m². Gosti hotela mogu da koriste dva unutrašnja bazena, jacuzzi kade, nekoliko vrsta sauna, tepidarium, relaks sobu sa himalajskom solju, kao i različite vrste masaža i tretmana uz doplatu. Gostima je na raspolaganju takođe i fitness centar, dok je najmlađima namenjen jedan manji bazen sa dečijim atrakcijama i mini toboganima.

Garaža
Konferencijske sale
Parking
Servis za pranje i peglanje
WI FI u krugu hotela
Bazen za decu
Spoljašnji bazen
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Đakuzi
Fitnes centar
Sauna
Wellness & Spa
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:
1. Dan

Dolazak u hotel. Smeštaj i usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 14:00h).

2. dan-pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu noćenje sa doručkom ili polupansion (napuštanje hotelskih soba do 10:00h).

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

CENA NE UKLJUČUJE:

- boravišne takse na destinaciji

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije, ili ukoliko agencija nema predstavnika na licu mesta, molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave zimske sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

Cenovnik broj 1 od 03.02.2021.