NEBESKA STOLICA 1
OPIS

Lokacija: Aparthotel čine dva objekta  Nebeska stolica 1 i Nebeska stolica 2  nalaze se u neposrednoj blizini hotela  Grand  na samoj stazi Pajino preslo - Mašinac i do njih nije moguće doći automobilom ili autobusom. Za prevoz prtljaga od parkinga do izabranog objekta brine služba hotela.

 

Studija i apartmani: U svom sastavu ima 35 kompletno opremljenih apartmana različite strukture za boravak 2 - 6 osoba.

Studio za 1-3 osoba (1+1): jedna prostorija sa jednim odvojenim krevetom i dvosedom na razvlačenje.
Studio za 2-4 osobe (2+1): jedna prostorija sa dva odvojena kreveta i dvosedom na razvlačenje.
Apartman za 3-5 osoba (3+1): dve prostorije -jedna sa dva odvojena kreveta, druga sa jednim odvojenim krevetom i dvosedom na razvlačenje.
Apartman za 4-6 osoba (4+1) dupleks: dve prostorije na dva nivoa sa stepenicama - jedna soba sa tri odvojena kreveta, u druga sa jednim odvojenim krevetom i dvosedom na razvlačenje na spratu.
Svaki ima kupatilo (tuš/wc), fen, kompletno opremljenu kuhinju sa posuđem i priborom za jelo (ploču sa dve ringle, mini frižider, sto i stolice),  telefon i LCDTV.  

Hotelski sadržaji: Restoran "L`ami" podeljen u tri ambijentalne celine - sale  svaka sa kaminom. Pored usluga pansiona restoran ima i A’la carte ponudu. Gostima je na raspologanju besplatan bežični internet u celom objektu i skijašnica. 
 

NAPOMENA:

- Za boravak kraći od 7 noćenja cena se uvećava za 25% i moguće je uz prethodnu proveru i minimum 3 noćenja. Za boravak od 3-6 noćenja popust za rani popust ne važi.  

- Nakon izvršene rezervacije, izmene se mogu vršiti samo uz saglasnost hotelijera i uz nadoknadu od 10%.

Za prevoz prtljaga, od parkinga do objekta, brine služba hotela. Potrebno je da se pozove recepcija hotela prilikom dolaska na planinu kako bi se organizovao transport prtljaga. Gosti hotela idu do objekta sami jer nije moguće doći automobilom do samog objekta.

 

COVID-19 NAPOMENE:
Hotelijer će postupati u skladu sa svim merama i preporukama propisanim od Vlade RS vezane za COVID-19.
Švedski sto podrazumeva služenje, bez direktnog kontakta gostiju.
Gosti su u obavezi da se ponašaju u skladu sa svim merama i preporukama propisanim od Vlade RS vezane za COVID-19
U slučaju odluke Vlade RS o restriktivnijim merama, hotelijer zadržava pravo izmena u načinu pružanja usluga u svemu prema odluci.
 

COVID 19 OTKAZI I PROMENE
U slučaju zaražavanja od COVIDA-19 (uz pozitivni PCR test) - hotelijer vraća uplaćeni iznos
U slučaju odluke Vlade RS da se zabrani odlazak i boravak u ski centru - hotelijer vraća uplaćeni iznos
*Mole se gosti da u slučaju pozitivnog testa isti dostave u roku od 48h, kako bi hotelijer pravovremeno uvažiozahtev za refundaciju.

Iznajmljivanje SKI opreme
Skijašnica
Wi Fi
Bar
Restoran
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:
1. Dan

Dolazak u hotel. Smeštaj i usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 14:00h).

2. dan-pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu noćenje sa doručkom ili polupansion (napuštanje hotelskih soba do 10:00h).

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

CENA NE UKLJUČUJE:

- prevoz minibusem (svakodnevni polasci tokom cele zimske sezone sa kućne adrese). Planirano vreme polazaka je ranojutarnji na dan check in-a, a povratak poslednjeg dana okvirno oko 14-15h.
Cena povratne karte 4.700 rsd, jedan pravac 2.350 rsd, važi za sve uzraste.
 

- boravišne takse (plaćaju se na recepciji hotela)
Boravisna taksa po osobi po noći je 120 rsd, za decu 0-7 rsd - besplatno, deca od 7-15 godina plaćaju 60 rsd.
Osiguranje 70 rsd po osobi po noći 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije, ili ukoliko agencija nema predstavnika na licu mesta, molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika. 

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave zimske sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

Cenovnik broj 1 od 30.09.2020.

OTP br. 469/2020 od 09.12.2020.god, kategorija licence A25

Garancija putovanja broj 2700633, važi od 01.10.2020. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30