GREY HOTEL
OPIS

Lokacija: Hotel Grey i Grey Family se nalaze u centru, na samoj stazi, u podnožju Karaman Grebena i predstavljaju pravi primer ski in - ski out hotela. Hotel je otvoren u decembru 2015 godine. Koncept mini hotela sa posebnim akcentom na dizajnu, personalizovanoj usluzi, kvalitetnom i komfornom smeštaju.

 

Sobe: Hotel Grey ima 17 soba i apartmana koji su opremljeni vrhunski dizajniranim italijanskim nameštajem i keramikom. Svaka soba i apartman ima kupatilo sa fenom, prvoklasnu hotelsku kozmetiku, uređaj za klimatizaciju /grejanje s individualnom regulacijom/, wi fi internet, TV sa besplatnim kanalima, telefonom sa direktnim biranjem, ketler za kafu i čaj, pribor za peglanje, mini bar, sef.

U ponudi turističke agencije Odeon World Travel su svi tipovi soba: standard soba - standardna dvokrevetna soba / max pax 2 (25m2-32m2), deluxe room - dvokrevetna soba veća ili bolje opremljena soba od standardne / max pax 2+1 (25m2-32m2), standard suite - veća ili bolje opremljena soba od standardne sobe, ima odvojenu spavaću sobu i dnevni boravak sa sofom na razvlačenje / max pax 4 (36m2-49m2) deluxe suite - veća ili bolje opremljena soba od standardne sobe, ima odvojenu spavaću sobu i dnevni boravak sa sofom na razvlačenje / max pax 4 (54m2) premium suite - sa dve spavaće sobe, dnevnim boravkom sa sofom na razvlačenje/ max pax 6 (56m2-59m2), BB - noćenje sa doručkom. 

Hotelski sadrzaj: Hotel Grey u svom sastvu ima glavni restoran u kome se služe pansionski obroci.Pored glavnog restorana na dva nivoa, hotel Grey ima bar i prostranu terasu sa spoljnim šankom, sa koje se pruza predivan pogled na staze. Hotel ima podzemnu garažu i skijašnicu.

Sport i zabava: U okviru hotela je Grey spa centar u čijem su sklopu bazen, relaks zona, finska sauna, bio sauna, parno kupatilo, tropska kiša, fitnes i sobe za masazu.

 

Garaža
Recepcija
Skijašnica
WI FI u krugu hotela
Spa centar
Hotel Map Title
PROGRAM

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1. Dan

Dolazak u hotel. Smeštaj i usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 14:00h).

2. dan-pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu noćenje sa doručkom ili polupansion (napuštanje hotelskih soba do 10:00h).

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- Jedno garažno/parking mesto
- Ketler, čaj i kafa u sobi/apartmanu.
- Lični sef u sobi/apartmanu.
- Pribor za peglanje u sobi/apartmanu.
- Besplatnu Wi-Fi internet konekciju u svim prostorijama hotela.
- Neograničeno korišćenje sadržaja Grey Spa - zatvoreni bazen, svlačionica (ormarić, bade mantil, papuče, peškir), relax zona, finska sauna, bio -  sauna, parno kupatilo, tropska kiša i tererana.
- Korišćenje Grey Rent & Service servisa i skijašnice
- 10% popusta na iznajmljivanje ski i snowboard opreme u Grey Rent & Service skijašnici.
- 20% popusta na usluge masaža, tretmana lica i tela u Grey Spa
- 10% popusta na ski školu
- VIP concierge uslugu tokom boravka u hotelu. 

- organizaciju putovanja

CENA NE UKLJUČUJE:

- boravišne takse se plaćaju na recepciji hotela. Boravišna taksa po osobi po noći je 120 rsd, za decu 0-7 rsd - besplatno, deca od 7-15 godina plaćaju 60 rsd. Osiguranje 60 rsd po osobi po noći

- Zdravstveno putno osiguranje sa pokrićem Covid. Sve dodatne informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.

- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave zimske sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 1 od 25.10.2023.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021. god, kategorija licence A

.

Garancija putovanja broj 2701823, važi od 01.10.2023. god

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30