GOLDEN LOTUS
OPIS

Lokacija: Golden Lotus hotel je centralno lociran, nalazi se na plaži, od aerodroma u Antaliji udaljen je 55 km. Hotel je gradskog tipa.

Sobe: 130 smeštajnih jedinica, svaka ima kupatilo (tuš/wc), fen, klima uređaj, mini bar, TV, telefon i balkon.

Hotelski sadržaj: Osim glavnog restorana u ponudi se nalaze i 2 bara od kojih je jedan na plaži (usluge se dodatno doplaćuju).

Sport i zabava: Gostima je na raspolaganju spoljašnji bazen, dok od dodatnih sadržaja poseduje tursko kupatilo, saunu, fitnes centar, đakuzi i stoni tenis.

Bar
City Hotel
Exchange
Fine Pebble Beach
Hair Dressing Saloon
Laundry Service
Restaurant
Snack Bar
Hotel Map Title

 

 

Dinarski deo aranžmana 1990RSD, plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine (plaćanje u agenciji).

 

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan               Sastanak grupe na aerodromu dva sata pre leta. Čarter let za Antaliju. Nakon sletanja transfer do hotela. Noćenje.

2 – 10. dan      Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.

11. dan            Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.

 

U cenu aranžmana je uključeno:

- avionski prevoz direktim čarter letom Beograd – Antalija - Beograd

- transferi aerodrom - hotel – aerodrom

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom hotelu

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

 

U cenu aranžmana nije uključeno:

- aerodromske takse 37.40€ (Beograd 21.42€, Antalija 15€, DCV taksa 0.98€), plaćaju se u agenciji uz aranžman.

-doplata za YQ taksu 10€ (taksa za poskupljenje goriva, njena visina zavisiće od devijacije cene goriva i biće objavljivana dva puta mesečno)

-zdravstveno putno osiguranje

 

MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU JE 120.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJAOD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

 

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema prodajnom kursu za efektivu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA - prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE - bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA - uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM - sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Viza za državljane RS nije potrebna, pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

NAPOMENA - U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

 

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA

jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.